Gå til innhold

Nå kan det bli vanskeligere å ta med seg elektroniske duppeditter til USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Welcome to America we have just implemented the updated and better system born in North Korea.... A police state we all love and is ruled by the immortal president we love...

 

All spøk til side, det har vil nå gått litt langt der borte eller ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den overskriften og sluttkommentaren i denne saken er så VG, at når alt i alt hele greia kun dreier seg om så mange klikk som mulig, og det egentlig ikke er noe å skrive om, er dette kun vommfyll uten mening. Jeg kuttet ut VG for noen år siden, og nå sier jeg takk for meg her på tek. Lykke til VG.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Elendig gjort av statene. Hva med forretningsfolk, skal ikke de få ta med seg sine viktigste data? Skyen kanskje, men har den plass til GB med norske filmer og diverse underholdning? Og hva med norsk tastatur? Da foreslår jeg at besøkende får gratis underholdning og lån av datamaskiner i USA under reisen.

Lenke til kommentar

Welcome to America we have just implemented the updated and better system born in North Korea.... A police state we all love and is ruled by the immortal president we love...

 

All spøk til side, det har vil nå gått litt langt der borte eller ?

 

Tør jo ikke trykke "liker" på det inlegget ditt en gang.

 

Vent, jeg sitter her og quoter deg .. nvm

Lenke til kommentar

Elendig gjort av statene. Hva med forretningsfolk, skal ikke de få ta med seg sine viktigste data? Skyen kanskje, men har den plass til GB med norske filmer og diverse underholdning? Og hva med norsk tastatur? Da foreslår jeg at besøkende får gratis underholdning og lån av datamaskiner i USA under reisen.

 

Eller at du får lov å ta med deg den bærebare PC-en uten batteridelen  :blink:

 

Også gror det et marked opp med superduper sterke powerbanks som du må kjøpe til ågerpris når du lander made in US and A.

 

Også på flyene må det en masse mikk-makk-overganger til for å nytte seg av strøm som må tilrettelegges i flysetene fra nå av. Ellers gidder ikke folk å reise så ofte på ferie lengre.

 

Gleder meg til å se fortsettelses-"episoden" av disse tiltakene. Og er det snakk om at de tilstøtende avreiselandene må undersøke disse batteriene, for ellers vil vel en bombe kunne lande i USA?

Lenke til kommentar

Det er bare å kryptere alt som kryper og går. Så får man selv velge om det er verdt å ta med seg elektronikk til statene.

 

...eller om det lenger er verdt å ta turen over dammen. Finnes mange andre flotte reisemål, som på mange måter er både bedre og billigere.

 

Men ser problemet for den som faktisk må reise i jobbsammenheng og er avhengig av både laptopen, mobilen, den eksterne harddisken og den mobile projektoren sin, og dessuten ønsker å bruke sitt private nettbrett siden jobb-laptopen skal beskyttes for trafikken på diverse nettsteder som blant annet FB.

 

Disse kan få vanskelige kår fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...