Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i juli


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

" Splatoon 2 kan spelast både over nett, via delt skjerm, eller lokale nettverk."

 

Er det bekreftet at man kan spille split-screen? Jeg har ikke klart å finne en bekreftelse på det noe sted. Kanskje det er jeg som suger til å lete. Det hadde vært veldig gøy å kunne spille split screen med dama. (Forutsett at det er vanlig multiplayer, ikke sånn ballong-skyting som i enern)

Lenke til kommentar

" Splatoon 2 kan spelast både over nett, via delt skjerm, eller lokale nettverk."

 

Er det bekreftet at man kan spille split-screen? Jeg har ikke klart å finne en bekreftelse på det noe sted. Kanskje det er jeg som suger til å lete. Det hadde vært veldig gøy å kunne spille split screen med dama. (Forutsett at det er vanlig multiplayer, ikke sånn ballong-skyting som i enern)

 

Her har du nok rett. Nintendo har ikke sagt noe offisielt om lokal split-screen, så jeg fjerner akkurat den inntil videre.

Lenke til kommentar

Her var det ikke mye å hente for min del. Men sommer salget på steam har ikke akkurat ført til at backlogen har blitt noe mindre :p , så overlever nok.

 

Jeg har faktisk ikke funnet noe å kjøpe på salget enda jeg. Flere ting jeg har på wishlist er på salg, men er litt, meh skal jeg bruke 150kr på Far Cry 4? Jeg sitter og venter på at det skal falle under 100kr liksom....

Lenke til kommentar

" Splatoon 2 kan spelast både over nett, via delt skjerm, eller lokale nettverk."

 

Er det bekreftet at man kan spille split-screen? Jeg har ikke klart å finne en bekreftelse på det noe sted. Kanskje det er jeg som suger til å lete. Det hadde vært veldig gøy å kunne spille split screen med dama. (Forutsett at det er vanlig multiplayer, ikke sånn ballong-skyting som i enern)

 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Splatoon_2

 

Under "gameplay" står det at man kan spille split-screen, men har ikke lest noen offisiell uttalelse av det. Ettersom dette kommer til å bli et bra spill for vennegjengen min, håper jeg også på det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...