Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen som har erfaring med firmaet KNA auto


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har kjøpt bil av Kna Auto flere ganger, og jeg har alltid vært fornøyd. Ser at noen kommenterer at det er «teit» å kalle seg opp etter «kongelig norsk automobilklub», men KNA står for hans initialer i navnet. Han heter Knut Amundsen- derfor forkortes firmanavnet til KNA. God service har jeg fått hver gang!

Da ville vel han valgt å kalle firmaet for KA-Auto. Eller har denne Amundsen et mellomnavn som starter på N?

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja?! Tråden starter med at en person lurer på andre sine ERFARINGER! En erfaring kan være både positivt og negativt det. Jeg har positiv erfaring- og det må jeg få lov fil å skrive. Noen har også negativ erfaring- og det må også få være lov til å skrive. Dere er usaklige som synes det «ikke er greit» å komme med positive tilbakemeldinger. Og det å beskylde han for å logge inn på forumet her å skrive positive tilbakemeldinger om seg selv- herregud! Voks opp :-) Andre folk KAN jo ha POSITIVE ERFARINGER med han selv om ikke andre/du har det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Okei, så om han hadde brukt et annet firmanavn så hadde alt vært greit? Er det det dere mener? Hadde det vært lov å komme med positive tilbakemeldinger om han hadde brukt et annet navn? Går jo ikke an å skrive noe positivt her uten at noen skal krangle og kritisere det

Endret av T5OS7
Lenke til kommentar

Jeg er ingen mister faktisk ;-) Men det er greit det. Jeg kjenner denne karen så godt at jeg veit hvor snill og flink han er, og at han jobber nesten ræva av seg for at alle skal bli fornøyde! :-) I stedet for å skrive stygt her slik som jeg ser at mange gjør, så kan man komme med konstruktiv kritikk og forbedringsforslag. Det er alltid slik at det negative blir skrevet veldig mye om, og det positive blir bare glemt.

KA auto eller KNA auto- hva så? Jeg synes iallefall at KNA høres bedre ut og er lettere å si. Det må vel være lov å kalle seg det. Det blir jo litt det samme som å si at det blir for dumt å kalle barna sine for Harald, fordi det er jo navnet til kongen og det går ikke ann å kalle seg opp etter noen med et så «stort og mektig» navn. I mitt hode blir det på en måte det samme iallefall. Og det er for dumt at ikke det skal gå an..

Endret av T5OS7
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her inne er det tydeligvis noen som har mangel på mot og/ eller baller!! Tenk å være så lite voksen hvis man har noe å utsette på en person-/firma, at man spyr ut så mye dritt herinne istedenfor å ta det med den det gjelder ( hvis de som skriver herinne i det hele tatt har vært i kontakt med denne personen-/firmaet?! Jeg tviler på at alle har det!)

Det er stor fokus i barnehage og skoler på null toleranse for mobbing. Men hva ser vi her inne !? Jo, mobbing og trakassering på høyt plan!! Av voksne mennesker! Hva lærer vi vår neste generasjon.....triste greier !!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er urovekkende mange som registrerer seg kun for å komme med påstander om ufine folk, mobbing o.l i tillegg til å kun skrive positivt om denne Amundsen og firmaet hans. Det er av de grunner ganske naturlig at folk blir skeptiske og trekker tråder i retning at mengden registrerte bruker komme av at folk nær denne Amundsen, om ikke Amundsen selv, prøver å skape et positivt inntrykk av KNA-Auto.

 

Dette er hverken mobbing, drittslenging eller å være ufin. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er urovekkende mange som registrerer seg kun for å komme med påstander om ufine folk, mobbing o.l i tillegg til å kun skrive positivt om denne Amundsen og firmaet hans. Det er av de grunner ganske naturlig at folk blir skeptiske og trekker tråder i retning at mengden registrerte bruker komme av at folk nær denne Amundsen, om ikke Amundsen selv, prøver å skape et positivt inntrykk av KNA-Auto.

 

Dette er hverken mobbing, drittslenging eller å være ufin. :)

Å gå så hardt ut mot en bedrift, uten å forklare hvorfor synes jeg er ufint. Du må jo gjerne være misfornøyd, men forklar hva du er misfornøyd med. Trådstarter ønsker jo erfaringer fra andre som har kjøpt bil av denne fyren.

Lenke til kommentar

Er vel smal sak for en admin å sjekke opp IP. Flere kontoer er brudd på retningslinjene.

 

Ellers latterlig åpenbart fusk her.

 

Alle brukere har endret til sist man kan se de er aktive, til privat. Sikkert for å sjekke opp om de har vært mer på forumet etter den ene innlegget.

 

:rofl:

Jeg er enig i at man bør bruke eget navn og kun én konto. Om man ikke kan si noe under eget navn, så burde man kanskje la være...

Lenke til kommentar

Så du heter TMBording?  :hmm:

Anyways, fornøyde kunder av en bruktbil går sjeldent til det skrittet av at man vil skryte av det på internett, det er begrenset hvor fornøyd man kan være med en kassebil og en bruktbilselger. At det er en haug av nyregistrerte her nå kun for å beskytte en bruktbilselger, gjør det direkte åpenbart at dette er bare rør

Endret av bshagen
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

He he. Ser den, men sånn ble det altså. Måtte finne tilbake til KNA for å høre om noen deler, og kom over dette. Tilfeldigheter. Ikke trodde jeg at jeg skulle gidde å fortsette å skrive i dette forumet heller, men sånn ble det også. Ha ha. Men nå begynner jeg å bli skikkelig lei..

Endret av TMBording
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...