Gå til innhold

Hvem/hva er notmywar.com?


toth

Anbefalte innlegg

Denne siden dukker stadig opp i mine google-resultat, og er sitert i flere wikipedia-artikler. Den har ingen info om hva siden spesifikt er, men den er rett og slett et mylder av artikler, endel åpenbart google-oversatt, om helt tilfeldige emner. Informasjonen viser seg stort sett å stemme.

Det er altså en form for leksikon, men jeg er nysgjerrig på hvem som står bak og hvorfor? Det er ingen reklamer på siden, og domenenavnet korrelerer overhodet ikke med innholdet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Denne siden dukker stadig opp i mine google-resultat, og er sitert i flere wikipedia-artikler. Den har ingen info om hva siden spesifikt er, men den er rett og slett et mylder av artikler, endel åpenbart google-oversatt, om helt tilfeldige emner. Informasjonen viser seg stort sett å stemme.

Det er altså en form for leksikon, men jeg er nysgjerrig på hvem som står bak og hvorfor? Det er ingen reklamer på siden, og domenenavnet korrelerer overhodet ikke med innholdet.

 

Har stusset på dette selv. Var en periode for en stund siden hvor denne siden kom høyt oppe på søkeresultatene, nærmest uansett hva jeg søkte på. Som du skriver så var det åpenbart oversatte tekster og det eksisterer lite informasjon om siden. Så like plutselig som denne hadde begynt å komme opp på søkeresultatene, så forsvant den igjen og jeg har ikke sett noe til den på mange måneder.

 

Hadde vært interessant om noen flere har erfaringer med dette.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...