Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som har vært i slik situasjon før..?


Anbefalte innlegg

Møtte en i august ifjor, og vi holdt bare på i en uke før han flyttet langt avsted. Men noe traff meg skikkelig med han. Vi var like, men det var ikke bare likheten og det at vi hadde mye felles interesser og tanker og meninger om ting. Det var måten han så på meg(klisjè, I know), men noe traff meg så inderlig. Og fortsatt den dagen idag så tenker jeg på han hele tiden, og er lei meg hele tiden, og savnet er like stort nå som det var den dagen han flyttet. Jeg har ny kjæreste og har vært så glad for at det ble oss, og ting har vært supert, men er det mulig å føle det sånn her for noen etter en uke eller er jeg gal?

Har møtt på han på byen flere ganger i løpet av den tiden, når han er på besøk i hjembyen vår igjen, og hver gang så ender jeg opp med å sitte sippende hjemme på natta og kjenner på følelsen av at jeg har mistet noe stort. Han har ny dame og virker tilfreds med det, men måten han kikker på meg på fra andre siden av rommet fortsatt, det føles bare som at det må være noe gjensidig.

 

Okei, dette ble jo bare et stort rot. Poenget mitt er - har noen virkelig følt på det å ha mista sin livs kjærlighet, selvom den livs kjærligheten bare varte i en veldig kort periode? Noe som endret syn og tanker på alt man trodde om kjærlighet og hva som er ekte?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Møtte en i august ifjor, og vi holdt bare på i en uke før han flyttet langt avsted. Men noe traff meg skikkelig med han. Vi var like, men det var ikke bare likheten og det at vi hadde mye felles interesser og tanker og meninger om ting. Det var måten han så på meg(klisjè, I know), men noe traff meg så inderlig. Og fortsatt den dagen idag så tenker jeg på han hele tiden, og er lei meg hele tiden, og savnet er like stort nå som det var den dagen han flyttet. Jeg har ny kjæreste og har vært så glad for at det ble oss, og ting har vært supert, men er det mulig å føle det sånn her for noen etter en uke eller er jeg gal?

Har møtt på han på byen flere ganger i løpet av den tiden, når han er på besøk i hjembyen vår igjen, og hver gang så ender jeg opp med å sitte sippende hjemme på natta og kjenner på følelsen av at jeg har mistet noe stort. Han har ny dame og virker tilfreds med det, men måten han kikker på meg på fra andre siden av rommet fortsatt, det føles bare som at det må være noe gjensidig.

 

Okei, dette ble jo bare et stort rot. Poenget mitt er - har noen virkelig følt på det å ha mista sin livs kjærlighet, selvom den livs kjærligheten bare varte i en veldig kort periode? Noe som endret syn og tanker på alt man trodde om kjærlighet og hva som er ekte?

Det dere hadde varte i en uke. Men andre ord rakk dere ikke å fucke det opp før det uansett var ferdig. Du har nå gått i et år og idealisert dette forholde og forestilt deg hva det kunne blitt. Sannheten er at det ville blitt et helt middels til ok forhold som ikke hadde vært noe spesielt fra eller til... Omtrent som forholdet med typen du nå er sammen med.

 

Merk også at han høyst sannsynlig visste at han skulle flytte da dere først kom i kontakt. Tenk på hvilken innvirkning det hadde på forholdet. Uansett hva han sa eller gjorde visste han at bunnlinja var uten forpliktelser. Dersom han ikke skulle flytte ville ikke tiden dere hadde sammen vært den samme. Dermed, det faktum at han skulle flytte gjorde forholdet bra.

 

Han føler antagelig ikke det samme som deg. Han unngår å ta opp kontakten fordi han vet at du idealiserer ham, og han vil ikke kødde til forholdet med dama si. Det er i alle fall det han bør tenke.

Endret av Løgn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...