Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste du kan gjøre er å reinstallere windows så du får en 'fresh' installasjon, så må du bli flink til å deaktivere program fra oppstartslisten, å skulle avslutte prosesser, og basere seg på et 3.parts program til å gjøre dette for deg vil jeg ikke anbefale.

 

Vær også særlig obs på at slike 'Optimize' programmer svææært ofte er malware. Eneste 'rydde' softwaren jeg vil anbefale er Ccleaner.

Lenke til kommentar

Det beste du kan gjøre er å reinstallere windows så du får en 'fresh' installasjon, så må du bli flink til å deaktivere program fra oppstartslisten, å skulle avslutte prosesser, og basere seg på et 3.parts program til å gjøre dette for deg vil jeg ikke anbefale.

 

Vær også særlig obs på at slike 'Optimize' programmer svææært ofte er malware. Eneste 'rydde' softwaren jeg vil anbefale er Ccleaner.

Jeg vet at sånne programmer kan være virus. Det er derfor jeg spør her om noen vet om noen 3. parts programmer som funker og er trygge. Jeg vet også at det hjelper å resette windows. Det gjorde jeg for to dager siden pga bugs med oppdateringer. Nå tar jeg imot insider builds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...