Gå til innhold

– Vi har ikke skapt Switch-mangelen med vilje


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reflekterer dette amerikanske tilstander? Opplever ikke akkurat at det er noen Switch-mangel her. Komplett har 100+ på lager as we speak, liksom.

 

Det er fortsatt stor mangel på Switch-konsoller og tilbehør i USA og en del steder i Europa, blant annet Storbritannia. Men det er nok på bedringens vei nå, spesielt med sol og sommer. 

 

At de er på lager i Norge er ingen målestokk, her kjøper jo alle bare Playstation :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

 

At de er på lager i Norge er ingen målestokk, her kjøper jo alle bare Playstation :)

As well they should

 

Har en PS4 Pro og en Switch. Førstnevnte havner snart på Finn om den ikke går ut vinduet først.

Lenke til kommentar

Kunne nok vurdert Switch som handholdt, men handholdt er ikkje noko eg bruker tid på lenger. Som konsoll har Switch bomma totalt. Uvanlig dyrt for såpass svak hardware, som om Nintendo viser fingeren til forbrukerene. Utan Zelda ville Switch vist sitt sanne potensiale. Denne salgsbobla Nintendo-sjefane surrer rundt i er direkte tåpelig. Forundrer meg ikkje at mangelen på Switch er eit skapt sensitiv. Men sjølv om Nintendo prøver å skape eit marked som egentlig ikkje er der, vil di neppe nå målet om 18 millioner solgte enheter innan 31.03.2018

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kunne nok vurdert Switch som handholdt, men handholdt er ikkje noko eg bruker tid på lenger. Som konsoll har Switch bomma totalt. Uvanlig dyrt for såpass svak hardware, som om Nintendo viser fingeren til forbrukerene. Utan Zelda ville Switch vist sitt sanne potensiale. Denne salgsbobla Nintendo-sjefane surrer rundt i er direkte tåpelig. Forundrer meg ikkje at mangelen på Switch er eit skapt sensitiv. Men sjølv om Nintendo prøver å skape eit marked som egentlig ikkje er der, vil di neppe nå målet om 18 millioner solgte enheter innan 31.03.2018

 

Enig i at Switch har bommet litt som konsoll. Har selv null interesse av håndholdt spilling, får bare vondt i nakken av det, og da er det vanskelig å forsvare prisen for en konsoll(+pro controller) med beskjeden ytelse. Få ned prisen eller kom med en bra bundle så skal jeg vurdere det.

 

Tror ikke Nintendo er inne i en boble. Zelda hypen har vel begynt å legge seg nå, og det ser ikke ut som salget kommer til svikte med det første.

Lenke til kommentar

For meg er Switchen helt optimal. Hadde egentlig kun tenkt å bruke den som hjemme konsoll. Men så jo kjapt at denne rakkern lett kunne pensjonere 3ds min. Jeg jobber på supply 4 uker på og 4 uker fri og er kjempeglad for å ha mulighet til å ta den med når jeg drar på jobb. Kjerringa har fått in egen switch og den er fast følge med henne når hun stikker på jobb. Switch og meg er rett å slett en perfekt match.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det beste nintendo har gjort er å drite i folk som sitter og teller ytelse hele dagen. Det er regelrett kreft og det siste folk tenker på når de sitter med en Joy Con hver og har mario kart turning langt unna nærmeste GTX 1080.

Lenke til kommentar

For min del har Nintendo Switch gitt meg mer moro i løpet av de to ukene jeg har eid den enn både PS4 og PC har gitt meg de siste årene.

 

Den er svakere enn PC, PS4 og Xbox, men dette betyr så lite når den har spill som gir meg en annen opplevelse enn man får ved PC og PS4. PC spilling måtte jeg gi opp grunnet vonde skuldre og PS4 har vært en total katastrofe når det gjelder local co-op.

 

Etter jeg kjøpte Nintendo Switch så har jeg og frøkna spilt flere timer med Mario Kart sammen og hun spør stadig om vi kan spille mer. Har også hatt besøk av resten av familien som kastet seg med på en mario kart turnering. Når var siste gang dere spilte 4 stk samtidig på en TV?

 

Sist helg satt vi på flyplassen i noen ekstra timer pga. forsinket fly og da dro vi opp Switchen og spilte Mario Kart.

Endret av Ajoh
Lenke til kommentar

 

 

Etter jeg kjøpte Nintendo Switch så har jeg og frøkna spilt flere timer med Mario Kart sammen og hun spør stadig om vi kan spille mer. Har også hatt besøk av resten av familien som kastet seg med på en mario kart turnering. Når var siste gang dere spilte 4 stk samtidig på en TV?

 

Sist helg satt vi på flyplassen i noen ekstra timer pga. forsinket fly og da dro vi opp Switchen og spilte Mario Kart.

 

Sist jeg spillte 4-player på PCen.... Det var lenge ganske uvanlig, men har heldigvis blitt mye vanligere igjen.

 

AtW

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...