Gå til innhold

Nå kan du spille Spotify-låter uten nettilgang og uten mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Når får vi dette på apple watch?

 

Apple Watch har hatt støtte for offline spillelister lenge. I hvert fall for oss som bruker Apple Music.

Blå biler er blå og kan spille cder om de har cdspiller.. Siden vi begge har kommet med påstander som ikke besvarer spørsmålet så kan jeg gå videre til opprinnelig spørsmål: Apple watch har IKKE støtte for offline spillelister fra spotify. Men et prosjekt som tidligere het Spotty (nå Snowy) har som mål å lage offline støtte for spotify. De har fått til et samarbeid med Spotify og var egentlig klare til lansering men Spotify har visst hatt en del invendinger og ønsker at appen godkjennes 100% uten mangler før lansering. Siste nytt fra prosjektet var for ca 1 mnd siden da de varslet at spotify har tatt over utvikling og uttalelser. Men Spotify svarer med at de ikke har noen planer for en app til apple watch. Så ikke hold pusten..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når får vi dette på apple watch?

 

Apple Watch har hatt støtte for offline spillelister lenge. I hvert fall for oss som bruker Apple Music.

Handlet vel om spotify? Google wear har støtte for offline spillelister med play music. Tells det også?

Trodde s3 hadde støttet dette lenge jeg. Jeg kjøpte meg faktisk en fit gear 2 til jul, nettopp pgr spotify offline støtten. Drit det viste seg å bare virke i usa. Uten å trikse :-(

Endret av MoLvII
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...