Gå til innhold

De døde våkner til live i Diablo IIIs neste utvidelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var jammen på tide, blitt for mange seasons med det samme, ikke rart folk går lei. 

Hadde selv pause i 5 sesonger, det var OK å komme tilbake, men det manglet likevel noe...noe nytt.

 

Denne utvidelsen eller hva enn man vil kalle det kom mye tidligere enn antatt, bra det.

Lenke til kommentar

Necromancy er favorittkonseptet mitt i spill, bare synd de slipper classen 5 år for sent. Forhåpentligvis er necromanceren i Diablo 3 Blizzard sin måte å hinte om at det kommer en slik class til WoW i neste expac. Var vel ikke akkurat helt tilfeldig at D3 hadde en monk class og kom ut samme året som Mists of Pandaria.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Flesteparten av folka som griner over prisen er uansett ikke ikke potensielle kunder her går jeg utifra.

 

Har ingen ting imot å spytte inn de få kronene det koster for necromancer. Blizzard kunne ha lagt ifra seg alt videre arbeid med spillet, men etter RoS fortsatte de å forbedre det og gi ut content patcher som andre selskaper hadde kommet til å markere som DLC. Diablo 3 har kostet meg tilsammen ca 500,- og jeg har bortimot 700 timer i det. En ny karakter til prisen av en to billige halvlitere som øker levetiden med kanskje ytterligere en del timer er verdt det imo.

 

Og til info koster den 15€. Det tilsvarer nærmere 150. Så hvorfor noen drar 250,- ut av ræva skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Ikke at jeg har tenkt å kjøpe dette, men uansett om det er rundt 200 kroner er det jo ikke så ille? Er vel bokstavelig talt to turer på butikken for å kjøpe smågodt det. Regner med denne karakteren kommer til å få lengre levetid enn smågodten for å si det sånn. Og som alltid, ingen som tvinger noen til å handle.

Lenke til kommentar

Blir deprimert hver gang jeg hører om diablo3. Ser for meg hva det kunne blitt hvis ikke bliizard var så ivrige på at alle spill skal ha aldersmerking 3år og oppover.

Rent hån mot fansen av de tidligere spillene.

Fryktelig nedummet og lattelig grafikk som overhode ikke passer settingen.

 

Jeg syntes Diablo 3 var ok....men du har helt rett. Spillet var et fordummet møl som minnet mer om et mobilspill enn Diablo 1-2.

Lenke til kommentar

Flesteparten av folka som griner over prisen er uansett ikke ikke potensielle kunder her går jeg utifra.

 

Har ingen ting imot å spytte inn de få kronene det koster for necromancer. Blizzard kunne ha lagt ifra seg alt videre arbeid med spillet, men etter RoS fortsatte de å forbedre det og gi ut content patcher som andre selskaper hadde kommet til å markere som DLC. Diablo 3 har kostet meg tilsammen ca 500,- og jeg har bortimot 700 timer i det. En ny karakter til prisen av en to billige halvlitere som øker levetiden med kanskje ytterligere en del timer er verdt det imo.

 

Og til info koster den 15€. Det tilsvarer nærmere 150. Så hvorfor noen drar 250,- ut av ræva skjønner jeg ikke.

Var potensiell kunde.

Prisen kom rennende ut av ræva som følge av annonsen her, dog la jeg ikke merke til det er helversjonen av spillet, ikke èn character til 15 euro. Både analen og scrotum beklager så mye ;)

Endret av fluks
  • Liker 1
Lenke til kommentar

D3 kommer med en ny klasse og noe annet små greier for 249,-.

Path of exile kommer med 6 nye acts + mye annet for 0,-

Jeg liker blizzard, med d3 teamet kan ta seg en bolle og finne på noe annet.

 

Ikke glem at POE får inn penger gjennom salg av div ting og tang i spillet. Diablo 3 tjener på solgte spill.

 

2 forskjellige spill 2 forskjellige foretnings moduler.

Diablo 3 teamet har gitt mye siden ROS kom for 3 år siden så 14.99 euro for 1 ny klasse + 2 char slots + 2 stash slots + div annet er billig

Lenke til kommentar

Det er synn... At dette konsoll dritta skal kuppe alt av pc spill...

 

Det lages knapt reine pc spill lenger. Det meste portes fra konsol til pc også e vi stuck med latterlige menyer og knotete interface....

 

Klarer ikke telle alle stor titlene som nærmest er ikke spillbare med mus og tastatur...

 

Hadde det ikke vært for steam ville hele pc markedet vært ødelagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...