Gå til innhold

OnePlus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så alle som er interessert i OnePlus 5 og ikke har hatt interesse eller kjennskap til produsentens tidligere utgaver og leser denne tråden om 5'ern skal "skjønne" at 3T er en variant av Oneplus 3 for Kina.

Dessuten ble jeg automatisk quotet i inlegget og fikk "melding".

Beklager jeg også. Men nå er det vel oppklart. :)

Man kan vel også sørge for å holde seg on-topic i tråden også (gjelder oss alle).

Jeg stilte et spørsmål ut fra egen interesse om det var noen bakdel å bestille OnePlus 5 fra iwill og ble egentlig bare forvirret og i villrede.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Oneplus 3T er ikke en variant som blir solgt bare i Kina nei, for å oppklare det, telefonene Oneplus har lansert heter:

 

OnePlus 1, OnePlus 2, Oneplus 3, Oneplus 3T (En oppgradering av 3'ern) og siste tilskudd er Oneplus 5 (De skippet å kalle den no4 da 4 er ett ulykkestall i Kina)

Det er også¨kun no 5 som er en verdensmodell, det har ikke de tidligere modellene vært.

Når det gjelder å bestille Femmern fra Iwill så er det nok ingen ulemper med det, bortsett fra Prisen da, men Iwill er en seriøs aktør og ble stiftet i 2006 de har også gode vurderinger fra de som har handlet derfra, i tilegg så får man jo Norsk Garanti og reklamasjonsrett, det får man ikke om man bestiller fra Usa, Tyskland eller Kina.

 

Det skal sies at jeg har hatt både enern og toern og bestillte den første fra Usa og no 2 fra Tyskland, hadde dog noe krøll med toern som resulterte i at jeg måtte skifte skjerm samt en knapp, total sum ble vel rundt 500,- da jeg skifter sånn selv.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Frister å teste ut denne.

Ser den koster ca 5500kr i norge, og ca 5000kr om man bestiller den fra kina grunnet toll.

 

Noen plasser å få tak i den på en billigere måte?

Om du bor nær svenskegrensa kan du forsøke poste restanse. Skal du til utlandet er det vanligvis greit å å gjøre en avtale med hotellet om levering der.

Lenke til kommentar

 

Frister å teste ut denne.

Ser den koster ca 5500kr i norge, og ca 5000kr om man bestiller den fra kina grunnet toll.

 

Noen plasser å få tak i den på en billigere måte?

Om du bor nær svenskegrensa kan du forsøke poste restanse. Skal du til utlandet er det vanligvis greit å å gjøre en avtale med hotellet om levering der.

Hmm. Ca 4 timer kjøring til sverige og 2 timer til Finland. Tror mest det blir stress..

Får vurdere hardere på dette.

Virker som den er verdt 5500kr uansett. Ser at XDA er full av custom ROM til telefonen allerede og det er jo fantastisk.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Gjør det ikke så dårlig på kamerafronten heller om.man ser på ITavisen sin enkle test:

 

http://itavisen.no/2017/11/29/kameraduell-oneplus-5t-ma-konkurrere-mot-iphone-x-og-sony-kamera-til-10-000-kroner/

 

Kan godt bare slå inn 5T her og. Er jo samme telefon omtrent og tipper at updates og lignende vil bli sluppet til begge samtidig framover.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Blir dette tråden for 5t også da, eller vil dere at man skal lage en egen? Er jo ikke så aktiv tråd så trenger vel ikke splitte den. Klin lik på innsiden virker det som.

 

Venter på min OnePlus 5t nå. 5k for en telefon som knuser dobbelt så dyre telefoner (foruten om kameraet) gjorde valget enkelt for meg.

 

Hvor har du bestilt? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...