Gå til innhold

Merkelig problem med mus


Anbefalte innlegg

Har de siste 2 dagene vært plaget med merkelig oppførsel fra musa mi, god gammel Logitech G500.

Kan best beskrive hva som skjer ved å gi noen eksempler.

 

- Sitter å surfer med Opera, plutselig kan jeg ikke klikke på linker, eller jeg klikker men ingenting skjer. Kan heller ikke legge ned Opera, kan bevege musepekeren rundt men ingenting skjer når jeg prøver å klikke på noe. Kan høyreklikke, å lage nye vinduer, men kommer meg ikke til dem da musa nekter å lystre.

 

-Sitter å gamer (WoW stort sett) plutselig skjer mye det samme. Kan bevege musepekeren, men prøver jeg å klikke på noe reagerer ingenting. Av og til, om jeg har på autowalk og ikke gjør noe annet enn å se at min karakter går framover, stopper karakteren min opp, eller snur seg rundt som om jeg skulle ha brukt musa, men har hatt hånda mi helt i ro. Akkurat som om i et brøkdels sekund styre musa seg selv. Og problemene med at musa nekter å klikke på noe oppstår.

 

Og jeg tar da å kjører ctrl-alt-det, kommer til oppgavebehandlingsmenyen men trykker bare Esc, og er tilbake i Windows, og musa er tilbake til normalen.

Dette skjer ofte.

 

Har oppdatert musa, java og kjørt full scann av PC min. Ingenting.

 

Vet dette er kanskje ikke rett forum, og vet ikke hvor mye info noen får ut av det jeg skrev.

Men kan ikke huske slike problemer i min tid med bruk av PC.

 

Halp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...