Gå til innhold

Hvilken webhotel/hosting bruker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1523

Bruker DigitalOcean selv, som er tilsvarende Linode som Sokkalf nevnte. Full kontroll, stabilt som bare pokker, men det innebærer jo at du må vite hva du gjør når du setter opp. 

Lenke til kommentar

DigitalOcean kjører alt fra 1-4 Drople(servere),veldig bra host.
PythonAnywhere for og få opp noe rakst ettersom er skriver en god del tutorials med Flask.
python-forum.io(kjører fra DigitalOcean) et forum jeg var med og starte og drive.
Kjører også et NodeBB forum fra DigitalOcean,pluss som regel noen Flask app i kortere perioder.
Testet ut Python(Flask/Django) med også ha kontoer på Heroku og AWS Lambda.

Endret av snippsat
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alltid brukt domeneshop fordi de er billige og ligger i Norge. Ikke spesiellt bra mener jeg å ha hørt, men når det bare er litt HTML og CSS så trengs det ikke mer. Har aldri hatt noen problemer med dem og kundeservicen er veldig bra.

Domeneshop er ikke spesielt billige. Ikke spesielt bra heller. De er helt ok.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

For min del, så har jeg: One.com, akkurat nå. Den er: Alltid, oppe. Og, går i en passelig så: Grei hastighet. Men, det holder ikke: For meg. One.com, er: Kun windows-basert. Jeg vil, virkelig: Anbefale alle sammen, en mac-basert host. Du bør også, jobbe på: Mac, og kun mac. Mac, kan ikke: Crackes, det er totalt umulig. Krypteringen, pumpes: Seilende foran, alt av personell og brukere. Og heldigvis, for det: Så slipper vi, at folk rapper ting, eller endrer på nettsidene. Jeg, har: Fått min, kjæreste "detail.pdf / indd," cracket. Bare, fordi at jeg: Kjørte windows. Og, windows er jo som: Kjent, umulig og bruke uten at det bugger, kraftig. Skaff dere mac-hotell! Litt dyrere, for: Sikkerhets skyld. Og, den kan: Ikke, gå ned!

 

Hvis noen, har: Crackintosh, med en massiv offline-kryptering. Så kan de, brøyte: Ned, det meste av win-maskinikk.

Endret av N*
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Domeneshop slet med servere og nedetid i fjor så det holdt. Det ble opplevd nedetid en rekke ganger på blant annet databaser, webservere, shellservere og mailservere. De hadde heller ikke en UPS-løsning som genererte nok backupstrøm til å holde serverne i live ved strømbrudd. Hardware feil og dårlig redundans gjorde at tjenestene var nede i timesvis ved et par tilfeller. 

 

Man finner sikkert noe negativt på alle men dette er min erfaring. Jeg har parallelt drevet et par andre sider på one.com sine servere og ikke opplevd noe nedetid.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...