Gå til innhold

SNIKTITT: Call of Duty WWII


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Spillet er veldig vannet ut. De tør ikke ha hakekors i mp. Enda rarere er det at man som tysker spiller som svarte kvinner. De gikk full on sjw med denna.

 

What do we want? More swastikas! When do we want them? After all the black people have been removed!

Hahaha, profilbildet ditt passer perfekt i tillegg :D

Lenke til kommentar

Politisk og historisk korrekthet til side.

Syns det er litt morro at folk blir triggered av dette.

Man kan ikke gjøre alle til lags. "Enten dem eller oss."

 

For de som klager på at kvinner er med, og at hakekors er fjernet. Ville ikke dere ledd dere skakke over folk som klaget over at kvinner ikke var med, og hakekors var 'front and center'.

 

Ja, det er historie. Og ryktene jeg hørte var som andre har hørt. Hakekors er med i singleplayer, men ikke multiplayer. Jeg har overhodet ikke problem med det. Og hvis folk ikke ønsker å kjøpe spillet pga det så får det være dems problem.

 

Syns det ikke er noe problem med det Sledgehammer prøver å gjøre. Inkludere sine fans, og øke mangfold. Ja, kvinner spiller også spill. Er faktisk mange jeg kjenner som unngår spill fordi det ikke er mulig å spille som kvinne i multiplayer, hvor customization er en stor del av multiplayer. Så hvorfor eliminere fan-base fra en del av spillet som de så gjerne vil være en del av.

Lenke til kommentar

**snip**

Kunne man ikke hatt en grei kombinasjon?

 

Det folk reagerte på her var vell hvordan historien blir vridd til noe den ikke var, de kunne jo fint tatt for seg Hitler-Jugend, kvinnelige soldater på tysker siden, eller i polen.

Dette var jo ting som faktisk skjedde, men vi kan vell med ganske stor sikkerhet si at det var nær 0 svarte kvinner på den tyske fronten.

 

Det samme gjelder vell altså hakekorsene hvor man fint kunne funnet en måte å bruke dem i en moderat mengde, men å fjerne dem helt gir i mine øyne ingen mening.

 

Jeg kommer nok til å kjøpe spillet uansett, men det er nok mange som syntes det er rart at de vrir såpass på historien som de gjør, uten at det ser ut til å være noen veldig gode grunner til dette.

 

Vi kan jo se på ett bilde av Bethesda's kommende spill, hvor de ikke har vært redde for å gjøre som de selv ønsker:

 

7kdUjH4.png

 

Lenke til kommentar

Politisk og historisk korrekthet til side.

Syns det er litt morro at folk blir triggered av dette.

Man kan ikke gjøre alle til lags. "Enten dem eller oss."

 

For de som klager på at kvinner er med, og at hakekors er fjernet. Ville ikke dere ledd dere skakke over folk som klaget over at kvinner ikke var med, og hakekors var 'front and center'.

 

 

 

 

Full forståelse for at utvikleren frykter SJW'er. De er psykotiske. Men de spiller faktisk ikke slike spill.

 

Historieforfalskning i politisk øyemed er ikke noe å spøke med. Her gjør man faktisk Nazismen lettere å svelge. Det er også sinnsykt at det er fritt frem for å drepe på groteske måter i spillet, men ikke å ha en historisk kontekst. Det viser at kulturen vår er på ville veier når det er svarte kvinnelige Nazister og Nazismen blir hygienisert for ikke å støte folk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes igrunn dette virker spennende, og jeg liker at de er ærlige på at de skiller mellom en viss autensitet i singleplayer, og "svart-nazist-uten-swastika" i multiplayer. 

 

 

I'll come right through the front door on it: we know that didn't happen in the German forces. 

 

http://www.eurogamer.net/articles/2017-06-19-lets-talk-call-of-duty-ww2-swastikas-and-female-soldiers

 

Helt fair at de prioriterer "vær deg selv" foran autensitet, selv om jeg nok ville foretrukket det motsatte. Uansett mye bedre enn tilnærmingen rundt BF1 der man fremstilte det som om grunnen til at kvinnelige soldater ikke var med i multiplayer var at spillerne ikke visste bedre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes igrunn dette virker spennende, og jeg liker at de er ærlige på at de skiller mellom en viss autensitet i singleplayer, og "svart-nazist-uten-swastika" i multiplayer. 

 

 

I'll come right through the front door on it: we know that didn't happen in the German forces. 

 http://www.eurogamer.net/articles/2017-06-19-lets-talk-call-of-duty-ww2-swastikas-and-female-soldiers

 

Helt fair at de prioriterer "vær deg selv" foran autensitet, selv om jeg nok ville foretrukket det motsatte. Uansett mye bedre enn tilnærmingen rundt BF1 der man fremstilte det som om grunnen til at kvinnelige soldater ikke var med i multiplayer var at spillerne ikke visste bedre. 

Takk for den linken der. Den ga meg enda mere sikkerhet i hva Sledgehammer gjør med WW2 og hvor autentisk spillet kommer til å være SP vs MP.

 

Jeg anbefaler de som har kommenter ellers i tråden om å lese den artikkelen for Condrey tar opp mye viktige poeng.

Lenke til kommentar

Politisk og historisk korrekthet til side.

Syns det er litt morro at folk blir triggered av dette.

Man kan ikke gjøre alle til lags. "Enten dem eller oss."

 

For de som klager på at kvinner er med, og at hakekors er fjernet. Ville ikke dere ledd dere skakke over folk som klaget over at kvinner ikke var med, og hakekors var 'front and center'.

 

Ja, det er historie. Og ryktene jeg hørte var som andre har hørt. Hakekors er med i singleplayer, men ikke multiplayer. Jeg har overhodet ikke problem med det. Og hvis folk ikke ønsker å kjøpe spillet pga det så får det være dems problem.

 

Syns det ikke er noe problem med det Sledgehammer prøver å gjøre. Inkludere sine fans, og øke mangfold. Ja, kvinner spiller også spill. Er faktisk mange jeg kjenner som unngår spill fordi det ikke er mulig å spille som kvinne i multiplayer, hvor customization er en stor del av multiplayer. Så hvorfor eliminere fan-base fra en del av spillet som de så gjerne vil være en del av.

 

Helt greit at hakekorset ikke er med in multiplayer, det er et symbol for ondskap tross alt.

Men svarte damer, igjen helt ok for US i en moderne setting. Hadde du spilt russer i en moderne seting ville det vært dumt :)

Andre verdenskrig, Tyskland hvorfor ikke alver?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...