Gå til innhold

Huawei P10 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fungerer nå når jeg resatt og fjernet blåtannparing etter oppgradering.

 

Min Buddy Jenssen spiller nå Aptx, det gjorde den ikke før.

 

Så å resette og lage ny paring anbefales...

 

 

Buddy valgte automatisk beste kodek...

 

Det måtte man i den første Oreo til P10 inn i developers og tukle med...

 

Men nå ser det ut som det ordnes automatisk...

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Etter oppdateringen av tlf i natt har det skjedd ettellerannet med låst skjerm dvs, når jeg er i låst skjerm og feks får mail, hører på spotify eller får en snap står det "Innholdet er skjult" Og ettersom jeg er nokså ny på Android og har sitti i hele kveld og prøvd og finne ut av det så spør jeg her.. HVOR skrur jeg av det?

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en litt lengre kabel til laderen? 

Kjøp orginalt fra Mytrendyphone.no

 

Om du absolutt ikke vil handle på nett, så kjøp i mobilbutikken der du kjøpte mobilen, orginalt.

 

 

IKKE kjøp på Clas om du ikke vil risikere brann, ødelagt batteri og eksplosjon...

 

Jeg er seriøs, men garantert vil det slite iallafall på mobil og kontakt, dvs dårlig holdbarhet og er utrygt.

 

Min erfaring med Clas og andre billigkjeder er at iphone lader virker ca to uker, og når det blir dårlig kontakt så er laderen utrygg og bør byttes. Til sammenligning varer original lader flere år.

 

 

Jeg vil si det er veldig viktig nå som mange produsenter har egne løsninger og ladere.

 

Før når det var enveis enkel usb og de første iphones så var det mindre kritisk men også viktig der mener jeg.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Hei, kjøpte en Huawei Mate 10 Pro for 10 dager siden. Den superlada hver gang fram til i går. Har prøvd alt: gjenopprette den, prøve en annen lader, la den hvile, prøve å lade den på 10%, 20% og 40%. Ingenting går. 

Vet dere hva det skyldes, og evt om det finnes noen løsninger på problemet? 

Takk for tips!  :)

Lenke til kommentar

Hei, kjøpte en Huawei Mate 10 Pro for 10 dager siden. Den superlada hver gang fram til i går. Har prøvd alt: gjenopprette den, prøve en annen lader, la den hvile, prøve å lade den på 10%, 20% og 40%. Ingenting går. 

Vet dere hva det skyldes, og evt om det finnes noen løsninger på problemet? 

Takk for tips!  :)

Software tipper jeg. Har hatt samme problem med min Sony.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Skal det være et VoLTE ikon-på menylinja når det er aktivt, for jeg ser ingenting der selv om jeg har skrudd på funksjonen under 'mobile network' i settings? Virker hvertfall ikke som jeg kan bruke vanlig internett-trafikk (f.eks. surfe) under samtaler mens jeg har det på, så kanskje det er en indikator? Dog jeg har ikke merka noe forbedring i hverken lydkvalitet eller hastighet på oppkobling, så jeg er veldig usikker på om det faktisk er i bruk (var vel noe snakk om at det måtte aktiveres hos operatør tidligere).

 

Har en vanlig P10 og Telia.

Lenke til kommentar

Skal det være et VoLTE ikon-på menylinja når det er aktivt, for jeg ser ingenting der selv om jeg har skrudd på funksjonen under 'mobile network' i settings? Virker hvertfall ikke som jeg kan bruke vanlig internett-trafikk (f.eks. surfe) under samtaler mens jeg har det på, så kanskje det er en indikator? Dog jeg har ikke merka noe forbedring i hverken lydkvalitet eller hastighet på oppkobling, så jeg er veldig usikker på om det faktisk er i bruk (var vel noe snakk om at det måtte aktiveres hos operatør tidligere).

 

Har en vanlig P10 og Telia.

Ja det er det for meg Telia har bare sjekket det i byer i Norge.

 

Vet ikke om det ikke er det samme på landet...

 

Jeg har ikke volte I Sverige...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...