Gå til innhold

Supercliff's mentale sammenbrudd på en livestream


Anbefalte innlegg

For dere som ikke har fått det med dere så er det en YouTuber som heter Supercliff som rett og slett begynte å grine på en livestream... Dette er man jo selvfølgelig forpliktet til å utnytte for å få oppmerksomhet ;)

https://www.youtube.com/watch?v=DvaOiGdRubk

No offense folkens, men Supercliff er virkelig på samme nivå med sine egne "hatere" så han får ikke noe sympati fra meg i alle fall :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får ikke sett atm. Men hva er så givende med å se på en som griner?

Det er aktuelt drama nå... og folk ser på drama?

Neida jeg er bare en del av "Tappelinohæren" og jeg er nødt til å beskytte Tappelino-senpai fra enhver trussel fra                           "Nordic Screens & CO" :)

Lenke til kommentar

Han der har jo postet her på diskusjon.no før og fikk skikkelig kritikk, mulig jeg tar feil her nå men men...

 

Nei, waste of time, se på norske streamere/youtubere (på dette kaliber) er kanskje like kjedelig som å se på Tippeliga. 

Ser ikke på fotball, men skjønner poenget ditt :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...