Gå til innhold

Skjermkort test...

anon12234

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg vurderer å kjøpe nytt grafikkort og så lurer jeg på hvordan det kortet jeg har nå vill takkle HL2, noen som kan si meg hvor jeg får tak i betaversionen?

plz, ikke bynn med sånn irc pachageshitpreik....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betaversjonen er ULOVLIG og all snakk om den ble bannlyst.

Beste kortserien til HL2 *er* Radeon. Jo bedre kort i den serien, jo bedre ytelse får du. nVidia-kortene gir *ikke* fullt så god ytelse. Nye drivere kan nok fikse litt, men Radoen vil være det beste.

Så, 9800XT er best, 9600XT er rimligst og 9200 (eller noe) er billigst :)

Skrevet
Betaversjonen er ULOVLIG og all snakk om den ble bannlyst.

Beste kortserien til HL2 *er* Radeon. Jo bedre kort i den serien, jo bedre ytelse får du. nVidia-kortene gir *ikke* fullt så god ytelse. Nye drivere kan nok fikse litt, men Radoen vil være det beste.

Er du 100% sikkert på det du sier nå ...?

Skrevet

Betaversonen er DRITDÅRLIG for å ikke snakke om ulovelig.

AI`en funker ikke, tar stor plass, må styre med konsoll for å få det til å kjøre, MASSE bugs, ingen single player osv....

Skrevet
Betaversonen er DRITDÅRLIG for å ikke snakke om ulovelig.

AI`en funker ikke, tar stor plass, må styre med konsoll for å få det til å kjøre, MASSE bugs, ingen single player osv....

hva hadde du forventa!? det er jo ikke laga for at du skal ha det gøy med singelplayer delen! dette er en stjålet version fra valve og var ikke meningen at noen skulle bruke den, det eneste den er kan brukest til er å skjekke ut fysikk motoren. sånne komentarer gjør meg irritert....

Skrevet (endret)

Er du 100% sikkert på det du sier nå ...?

Hmm, tja, iallefall om 9800XT. Greit, det kan være at 9600Pro er rimligere enn 9600XT. Og den 9200'ern har jeg absolutt ingen anelse om :)

Endret av Blib

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...