Gå til innhold

Hvilken mobil burde jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Har hatt min Iphone 4s i 4-5 år nå, og jeg har bestemt meg for å bytte den ut snart. Begynner å bli lei Iphone så tror jeg kjøper android denne gangen. Eneste krav er at levetiden må være noen år, skjermen må være høy oppløsning og det må være grei battertid. Bra kamera og at den er vanntett er stor bonus men ikke noe krav. Har dere noe tips til hva mobil jeg burde velge? Har sett litt på Huawei P9, P10. Og Samsung S8. Akkurat nå er det Samsung jeg vurderer. Pris er ikke så nøye siden planen er at jeg skal ha mobilen noen år. 

Endret av Turbo300
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung S7 Edge over P9. Vil du legge mer penger i en telefon blr du vurdere Samsung S8 eller LG G6.

 

Kommer an på om du liker "edge"-skjermen eller ikke. Personlig hater jeg den på S7, det er bare en teit design-gimmick som gjør telefonen kjipere i bruk. S8 og S8+ er derimot mye bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

G6 er vel kun bedre på pris? Svakere prosessor, mindre skjerm enn S8 Plus, ingen iris-scanner eller ansiktsgjenkjenning.

 

Så større skjerm betyr bedre telefon?

Lenke til kommentar

 

Samsung S7 Edge over P9. Vil du legge mer penger i en telefon blr du vurdere Samsung S8 eller LG G6.

Kommer an på om du liker "edge"-skjermen eller ikke. Personlig hater jeg den på S7, det er bare en teit design-gimmick som gjør telefonen kjipere i bruk. S8 og S8+ er derimot mye bedre.

Skjermen på S7 Edge har for mye bue til fordel for å gjøre den pen å se på. S8 har en mer balansert opplevelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...