Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

"Ny" stereo i Mazda 323 1998mod, adaptere/overganger.


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg kjøpte for ikke så lenge siden en Mazda 323, 1998-modell, som hadde en noe utdatert CD-spiller stående i. Jeg hadde heldigvis en spiller av typen pioneer liggende som jeg gjerne heller ville sette inn. Desverre er ikke kablene i bilen, og porten i spilleren kompatible. Jeg var innom den lokale BilExtraen og de solgte på meg en overgang som "garantert ville fungere". Det gjorde det alså ikke. Så da lurer jeg veldig på, hvordan i alle dager skal jeg få det her til å fungere?

 

Her er kablene som kommer fra dashbordet. Den lange hvite koblingen, en til antenne(ikke synling på bildet), og den blå som var skrudd inn med en skrue på den gamle spilleren.

 

post-350503-0-66936700-1497051765_thumb.jpg

 

Her er porten på den nye spilleren:

post-350503-0-85128400-1497051798_thumb.jpg

 

Tusen takk om noen tar seg tid til å hjelpe meg!

 

Mvh

EilertAnd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare skjøtt inn ja, derfor det ikke passer uten videre nå.

 

Du kan enten klippe ledningene og skjøte inn en universal iso kontakt, for så å bruke den som fulgte med spilleren din ELLER klippe og skjøte inn den som følger med spilleren, men da risikerer du samme problemet igjen senere.

 

Jeg vil anbefale det første. Du kan sannsynligvis bruke adapterkabelen du kjøpte, bare at du klipper av den enden som egentlig skal gå til bilens kontakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...