Gå til innhold

Blir "Fjotolf" et synonym på terrorist?


Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

???

 

"Fjott

 

Typisk anvendelse av fjottisk visdom.

Er Fjott er definisjonen på en person som har gjort en personlig oppdagelse de anser som grensesprengende/veldig viktig, men hvis grad av visdom som oftest er i strid med visdomsdefinisjonen til individer som Meg, Deg og Alle Andre (forutsatt at Dere ikke er fjotter). En fjott vil alltid finne anledning til å dele sin oppdagelse energisk med Deg rundt en mariekjeks og svart kaffe, og dermed er det også sannsynligvis Deg definisjonen vil benyttes av hvis ikke den benevnte Fjotten skulle være i besittelse av en grensesprengende selvinnsikt. Anvendeligheten av Fjottens visdom vil uanfektelig være en smule diskutabel, om enn alltids en relativt rik opplevelse.

Eventuelt kan fjotten rett og slett bare være dum. "

http://robelsk.com/baconwiki/Fjott

 

- Han ser jo ut til å selv tro at han har gjort en oppdagelse som trumfer alt annet så sånn sett passer navnet men det inngir ikke akkurat respekt...

Lenke til kommentar

Kunngjøring for:

transp.gif

Organisasjonsnummer994 089 269 (BREIVIK GEOFARM)

 

Endring av forretningsadresse

transp.gifForetaksnavn: BREIVIK GEOFARM

Organisasjonsnummer: 994 089 269

 

Forretningsadresse:

Jøssingveien 33
1359 EIKSMARKA

 

Kommune: 0219 BÆRUM

Organisasjonsform: Enkeltpersonforetak    

Ny forretningsadresse: Rødmyrlia 43
3735 SKIEN Kommune: 0806 SKIEN

Endret av petterP9
Lenke til kommentar

Say no more

 

DIUo91P.png

Tenkte meg det måtte være noe sånt. Hansen som etternavn Som lett kan være akronym for kun H.

 

A H. Adolf Hitler. Tenkte meg det var noe sånt faenskap han måte ha i gjærer. Var nesten rart han ikke tok et etternavn som kunne staves litt mer som Hitler når han først var i gang. Hilrlen eller noe annet obskurt. Nok om det, Mannen er syk, syk, syk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...