Gå til innhold

iPhone 8, bøyd skjerm?


Anbefalte innlegg

Og da er det nok ikke noe du bør vektlegge i valget mellom S8 eller ny iPhone :dremel: De jobber jo med å utbedre appen til platformen uansett.

Nei nok ikke det. Jeg skal ha den ultimate Snapchat testen på mobilene imorgen, blir ikke vektlagt av meg uansett men det irriterer meg at jeg ikke har lagt merke til det. Men nå når jeg vet det ser jeg det garantert ? Har en tendens til å havne tilbake til iPhone jeg også, hadde iPhone kommet med samme bøyd/buet skjerm hadde det sikkert ikke vært vanskelig valg ?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv bilder og film og fokus i mørke omgivelser i snap med blitz  :) Jeg hadde svært, svært dårlig erfaring med både S7E og Huawei P8. Samme greiene, en android ting og har ingenting med at den ene eller andre telefonen har dårlig kamera, for ingenting brukes av snapchat appen. og dette vet utviklerene.

 

http://www.androidpolice.com/2017/02/03/snapchat-recognizes-focus-android-app-development-keep-users-growth/

 

 

Og spar meg for slike kommentarer. Jeg vet ikke hvor mye du har brukt iPhone, men at Snapchat er mye bedre der er det faktisk ikke noen tvil om en gang. Og jeg har erfaring med begge over tid, og trekker konklusjonen ut i fra det. Det er bare til å ta noen raske søk rundt Snapchat og Android så finner du nok plenty med info.

Legger ikkje merke til om eg får snap fra android eller iphone venner. 

Ut fra hvordan du skriver burde eg jo merket dette ? eller ? 

 

Tar eg noen raske søk så finner eg svar på alt eg ønsker, så det er ikkje så lurt å bare søke rundt om.

Lenke til kommentar

 

Prøv bilder og film og fokus i mørke omgivelser i snap med blitz :) Jeg hadde svært, svært dårlig erfaring med både S7E og Huawei P8. Samme greiene, en android ting og har ingenting med at den ene eller andre telefonen har dårlig kamera, for ingenting brukes av snapchat appen. og dette vet utviklerene.

 

http://www.androidpolice.com/2017/02/03/snapchat-recognizes-focus-android-app-development-keep-users-growth/

 

 

Og spar meg for slike kommentarer. Jeg vet ikke hvor mye du har brukt iPhone, men at Snapchat er mye bedre der er det faktisk ikke noen tvil om en gang. Og jeg har erfaring med begge over tid, og trekker konklusjonen ut i fra det. Det er bare til å ta noen raske søk rundt Snapchat og Android så finner du nok plenty med info.

Legger ikkje merke til om eg får snap fra android eller iphone venner.

Ut fra hvordan du skriver burde eg jo merket dette ? eller ?

 

Tar eg noen raske søk så finner eg svar på alt eg ønsker, så det er ikkje så lurt å bare søke rundt om.

Testet snappen på min iPhone 7 og Samsung s7 snap nå, er litt forskjell på fargene på bildene men mens iPhone viser for mørke farger så viser Samsung lysere. Ingen av dem viste nøyaktig slik fargen faktisk er, men er ikke noe graverende dårligere noen av dem syns jeg (sikkert litt forskjellig av hvilken type telefon). Tok bilde av hunden min og alle detaljene viser klart på begge, samt bilde lengre borte. Det var farge forskjellen, men siden verken iPhone eller Samsung viste nøyaktig en lysere og en mørkere så kan Samsung sine se friskere ut mens iPhone mer reelle ut. Eneste Samsung sitt selfiekamera var dårlige enn iPhone sitt, der viser ikke detaljer like godt. Det la jeg fort merke til.

Men ulikehetene på disse telefonene er ikke så store at Snapchat burde være det som veier (for meg i hvert fall).

Endret av Miss_star
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei jeg syns heller ikke det, det gjorde jo ikke det for min del når jeg valgte å prøve meg på en ny Android toppmodell, så fiksert på selfies og snaps er jeg jo ikke. Men det var litt irriterende de gangene man snappet noe i svak belysning, og det såg ut som ett bilde tatt med en gammel tastetelefon, sammenlignet med iPhone 6 som jeg gikk i fra:P

Lenke til kommentar

Snapchat var en av de appene jeg merket størst forskjell på mellom Android og iOS, og faktisk ikke pga kamera som nevnt over her - men fordi den flyter sinnsykt mye bedre på iOS - faktisk så mye bedre at jeg får helt fnatt når jeg prøver den på en Android telefon igjen. 

Det gjelder ikke kun Snapchat, men de fleste apper forøvrig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Legger ikkje merke til om eg får snap fra android eller iphone venner. 

Ut fra hvordan du skriver burde eg jo merket dette ? eller ? 

 

Tar eg noen raske søk så finner eg svar på alt eg ønsker, så det er ikkje så lurt å bare søke rundt om.

Dette er bare helt tåpelig. Det er klare indikasjoner, og viden kjent i en årrekke nå at Android Snapchat har vært nedprioritert på Android. Utviklerene har selv innrømmet overlegen fokus på iOS, som jo jeg har postet kilder på.

 

Nei, det er tydeligvis ikke lurt å søke opp Android og Snapchat i google for din del, for da ser du jo akkurat det jeg har skrevet gang på gang i denne tråden. Det holder faktisk bare å skrive "Snapchat quality" og bare da raser det jo inn treff.

 

Og da har man ikke en gang begynt å spesifisere søket :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Snapchat var en av de appene jeg merket størst forskjell på mellom Android og iOS, og faktisk ikke pga kamera som nevnt over her - men fordi den flyter sinnsykt mye bedre på iOS - faktisk så mye bedre at jeg får helt fnatt når jeg prøver den på en Android telefon igjen. 

 

Det gjelder ikke kun Snapchat, men de fleste apper forøvrig.

Ja det er samme inntrykket jeg sitter igjen med også. Og forskjellene blir stort sett bare større over tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snapchat var en av de appene jeg merket størst forskjell på mellom Android og iOS, og faktisk ikke pga kamera som nevnt over her - men fordi den flyter sinnsykt mye bedre på iOS - faktisk så mye bedre at jeg får helt fnatt når jeg prøver den på en Android telefon igjen.

 

Det gjelder ikke kun Snapchat, men de fleste apper forøvrig.

Jeg er egentlig veldig kresne på telefoner, som sagt holdt jeg ut Sony xperia i 2 mnd før jeg fikk fnatt pga appene osv, men alltid likt Samsung. Men brukt min samboers Samsung s7 Snapchat flere ganger men reagerer ikke på den i forhold til min iPhone 7, til og med når jeg holdt de ved siden av hverandre idag. Men mulig jeg ikke er så kresen som jeg tror ?

Lenke til kommentar

 

Legger ikkje merke til om eg får snap fra android eller iphone venner. 

Ut fra hvordan du skriver burde eg jo merket dette ? eller ? 

 

Tar eg noen raske søk så finner eg svar på alt eg ønsker, så det er ikkje så lurt å bare søke rundt om.

Dette er bare helt tåpelig. Det er klare indikasjoner, og viden kjent i en årrekke nå at Android Snapchat har vært nedprioritert på Android. Utviklerene har selv innrømmet overlegen fokus på iOS, som jo jeg har postet kilder på.

 

Nei, det er tydeligvis ikke lurt å søke opp Android og Snapchat i google for din del, for da ser du jo akkurat det jeg har skrevet gang på gang i denne tråden. Det holder faktisk bare å skrive "Snapchat quality" og bare da raser det jo inn treff.

 

Og da har man ikke en gang begynt å spesifisere søket :wee:

 

hehe, herregud altså. 

Sår eller ? 

 

Er da vitterlig klar over at akkurat den appen har vært nedprioritert. 

Du snakket om apper generelt.

 

Selv la eg ved to bilder, bilder eg selv var meget god med tanke på at det var android, en operativ system du la frem som om at snapchat var helt ubrukelig på. 

 

Som sagt, eg kan ikkje se en tydelig "aha, bilde fra android" og ett " aha, tydelig fra iphone" , og det tror eg neppe du kan heller. 

 

Med andre ord, mer enn god nok.

 

men for all del, hold deg til iphone du om det passer deg. bare ikkje spre usannheter på ett generelt grunnlag. 

 

Og poenget med søket trodde eg vitterlig du ville forstå, men den gang ei. Poenget var ihvertfall at en finner det en vil :) 

Lenke til kommentar

Nå var det spesifikt Snapchat vi diskuterte videre i tråden :) Og det var det du siterte meg på. Og det var det jeg la frem kilder på.  Om du sikter til erfaringene eg postet tidligere i tråden, så står jeg selvsagt for mine egne inntrykk og erfaeringer basert på langtidsbruk over flere Android telefoner og iOS enheter. 

 

Og igjen, bilder/film i dagslys var sjelden noe problem jeg erfarte. Film/bilder i mindre opplyste miljø ,fokus og blitz som nevnt var ett stort problem på mine siste Android telefoner. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nå var det spesifikt Snapchat vi diskuterte videre i tråden :) Og det var det du siterte meg på. Og det var det jeg la frem kilder på.  Om du sikter til erfaringene eg postet tidligere i tråden, så står jeg selvsagt for mine egne inntrykk og erfaeringer basert på langtidsbruk over flere Android telefoner og iOS enheter. 

 

Og igjen, bilder/film i dagslys var sjelden noe problem jeg erfarte. Film/bilder i mindre opplyste miljø ,fokus og blitz som nevnt var ett stort problem på mine siste Android telefoner. 

Feil.

 

Var dette utsagnet eg svarte deg på : 

" men Android er Android og app kvaliteten deretter."

 

Og det eneste svaret du kunne gi meg da eg spurte om hva som var gale med appene var at du følte det var mer strømlinjeformet. 

Ergo, overhodet ingenting nyttig av informasjon da det er helt subjektivt. 

 

Snapchat er en kjent sak, men igjen. Er så liten kvalitetsforskjell at en sjelden merker om avsender er fra iphone eller android. 

 

Men er no ikkje vits i å diskutere dette mer . Du får ha din mening, også får eg ha min :)

Lenke til kommentar

 

Nå var det spesifikt Snapchat vi diskuterte videre i tråden :) Og det var det du siterte meg på. Og det var det jeg la frem kilder på.  Om du sikter til erfaringene eg postet tidligere i tråden, så står jeg selvsagt for mine egne inntrykk og erfaeringer basert på langtidsbruk over flere Android telefoner og iOS enheter. 

 

Og igjen, bilder/film i dagslys var sjelden noe problem jeg erfarte. Film/bilder i mindre opplyste miljø ,fokus og blitz som nevnt var ett stort problem på mine siste Android telefoner.

Feil.

 

Var dette utsagnet eg svarte deg på : 

" men Android er Android og app kvaliteten deretter."

 

 

Og det eneste svaret du kunne gi meg da eg spurte om hva som var gale med appene var at du følte det var mer strømlinjeformet. 

Ergo, overhodet ingenting nyttig av informasjon da det er helt subjektivt. 

 

Snapchat er en kjent sak, men igjen. Er så liten kvalitetsforskjell at en sjelden merker om avsender er fra iphone eller android. 

 

Men er no ikkje vits i å diskutere dette mer . Du får ha din mening, også får eg ha min :)

 

Det var ikke nevnt noe i siteringen din det der, det hentet du i fra forrige side nå i etterkant :p Da får du værsågod inkludere rett innhold du refererer ti. Og jo, det var jo Snapchat som ble diskutert videre, og som du selv svarte på. Du kan ikke bare begynne å dra inn tidligere innlegg og for å fremme ditt innlegg i ettertid. Om du ikke evner å bruke sitering funksjonen, så er ikke jeg noen tankeleser heller og da blir det jo litt sånn diffust til hva man forholder seg til i diskusjonen.

 

Men det er vel i grunn ikke mer å diskutere, jeg legger i hvert fall ballen død, da trådstarter neppe får noe meir vettugt ut av dette i hele tatt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Nå var det spesifikt Snapchat vi diskuterte videre i tråden :) Og det var det du siterte meg på. Og det var det jeg la frem kilder på.  Om du sikter til erfaringene eg postet tidligere i tråden, så står jeg selvsagt for mine egne inntrykk og erfaeringer basert på langtidsbruk over flere Android telefoner og iOS enheter. 

 

Og igjen, bilder/film i dagslys var sjelden noe problem jeg erfarte. Film/bilder i mindre opplyste miljø ,fokus og blitz som nevnt var ett stort problem på mine siste Android telefoner.

Feil.

 

Var dette utsagnet eg svarte deg på : 

" men Android er Android og app kvaliteten deretter."

 

 

Og det eneste svaret du kunne gi meg da eg spurte om hva som var gale med appene var at du følte det var mer strømlinjeformet. 

Ergo, overhodet ingenting nyttig av informasjon da det er helt subjektivt. 

 

Snapchat er en kjent sak, men igjen. Er så liten kvalitetsforskjell at en sjelden merker om avsender er fra iphone eller android. 

 

Men er no ikkje vits i å diskutere dette mer . Du får ha din mening, også får eg ha min :)

 

Det var ikke nevnt noe i siteringen din det der, det hentet du i fra forrige side nå i etterkant :p Da får du værsågod inkludere rett innhold du refererer ti. Og jo, det var jo Snapchat som ble diskutert videre, og som du selv svarte på. Du kan ikke bare begynne å dra inn tidligere innlegg og for å fremme ditt innlegg i ettertid. Om du ikke evner å bruke sitering funksjonen, så er ikke jeg noen tankeleser heller og da blir det jo litt sånn diffust til hva man forholder seg til i diskusjonen.

 

Men det er vel i grunn ikke mer å diskutere, jeg legger i hvert fall ballen død, da trådstarter neppe får noe meir vettugt ut av dette i hele tatt.

 

Hehe. 

 

Når du sier "siterte meg på" kan eg ikkje lukte at du henviser til en spesiell en. Derfor så tok eg utgangspunkt i første sitering. 

 

Og du har ikkje kommet med noe konkret angående sitatet eg kom med, bortsett fra det vi allerede vet angående snapchat. At den fungerer helt utmerket på begge enhetene :)

 

Men ja, ballen er død

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...