Gå til innhold

FEATURE: Hvilke spillkontrollere er de aller beste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av mine favoritter en den store, orginale Xbox controlleren (Duke), til venstre på bildet under. Følte den passet hendene mine perfekt, mens den lille til høyre var helt grusom i forhold!

 

Helt enig, den var favoritten min, det var noe med LT-RT knappene på den som føltes så riktig.

 

Andre favoritter er Xbox 360/One Elite kontroller og Dualshock 4. Resten har alltid føltes litt for små, og N64 kontrolleren ga meg blemmer på tommelen.

Lenke til kommentar

En av mine favoritter en den store, orginale Xbox controlleren (Duke), til venstre på bildet under. Følte den passet hendene mine perfekt, mens den lille til høyre var helt grusom i forhold!

 

Helt enig, den var favoritten min, det var noe med LT-RT knappene på den som føltes så riktig.

 

Andre favoritter er Xbox 360/One Elite kontroller og Dualshock 4. Resten har alltid føltes litt for små, og N64 kontrolleren ga meg blemmer på tommelen.

Lenke til kommentar

Føye meg inn i rekken av folk som liker Switch Pro - en av de beste jeg har brukt noen sinne. Ellers liker jeg 360 fortsatt. Har ikke testet XBone kontrolleren eller PS4 skikkelig så kan ikke sammenligne med disse.

 

Liker fortsatt Gamecube (og Wavebird), men enkelte spill over tid blir man sliten pga. de store skulderknappene.

 

Av retrokontrollere så liker jeg SNES best ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...