Gå til innhold

Bruker du flere PC-er på en gang? Da er Logitechs nye mus noe for deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Dere kan vel kanskje nevnes at dette støttes i software av Synergy allerede? Til og med tastatur er støttet, og funker på Linux.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Dere kan vel kanskje nevnes at dette støttes i software av Synergy allerede? Til og med tastatur er støttet, og funker på Linux.

 

Mulig jeg tar feil, men tror ikke du kan flytte filer på tvers av PCer med Synergy.

 

Er også problematisk med å bruke Synergy der PCene tilhører forskjellige LAN, men det problemet vil sikkert denne løsningen også slite med. Er kanskje problematisk å få til med MS Mouse without borders også.

 

Noen som har erfaring med dette sære problemet som vet?

 

Kjenner til at det er mulig via VPN å få Synergy til å snakke på tvers av LAN, men det er ikke en bruk den er designet for.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Filer støttes ikke, det er sant (dog der finnes det vel bedre løsninger?). Delt copy/paste er derimot støttet. 

 

Når det gjelder forskjellige nett: Synergy trenger tilgang til en bestemt (brukerbestemt) port på en annen PC. Hvordan en gjør dette bryr ikke Synergi seg om. Men port-forwarding er en løsning, VPN en annen, begge deler bærer med seg noe ubehag dessverre.

Lenke til kommentar

Filer støttes ikke, det er sant (dog der finnes det vel bedre løsninger?). Delt copy/paste er derimot støttet. 

 

Når det gjelder forskjellige nett: Synergy trenger tilgang til en bestemt (brukerbestemt) port på en annen PC. Hvordan en gjør dette bryr ikke Synergi seg om. Men port-forwarding er en løsning, VPN en annen, begge deler bærer med seg noe ubehag dessverre.

 

Takk for svar. Da skal jeg prøve port forwarding for å se om det løser problemet. Dog usikker på om jeg selv har tilgang til oppsett av dette der jeg jobber.

 

Lenke til kommentar

Filer støttes ikke, det er sant (dog der finnes det vel bedre løsninger?). Delt copy/paste er derimot støttet. 

 

I følge Synergy sin nettside så støttes filer også, riktignok bare på Windows og MacOS.

 

"Drag and drop files from one computer

to another (Windows and macOS)."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

I følge Synergy sin nettside så støttes filer også, riktignok bare på Windows og MacOS.

 

"Drag and drop files from one computer

to another (Windows and macOS)."

 

 

Jeg lærer noe nytt hver dag! :) Takk for informasjonen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...