Jump to content
bchpls

Fyrstikken's treningslogg

Recommended Posts

Hei, da var det på tide at jeg begynner å logge økter, ettersom dette ikke har blitt gjort tidligere. Jeg er en gutt på 23 år 179 cm høy og veier nå 84kg, ligger nå i underskudd og har gått ned fra 88kg. Er fan av baseløft, og trener mye "tung" base.

 

Nå for tiden kjører jeg 3 dager på med trening etterfulgt av 1 dag pause, så repeat av dagene. Det er lite variasjon fra de 3 første dagene til de 3 siste dagene. Eneste forskjellen er 4x5 i stop i knebøy, samt litt høyere reppere på markløft. Ellers er det helt likt. Kommer til å legge mye vekt på logging av base, ettersom jeg ikke føler trangen for å logge øvelser som cabelflyes og bicepscurls... 

 

Ligger som sakt i underskudd, noe jeg har gjort i 3 uker. per dags dato ligger jeg på:

235 Protein

320 Karbohydrater

75 Fett

 

 

Mine beste løft er (88KG bw):

* Benkpress: 107.5kg

* Knebøy: 160kg

* Markløft 160kg

 

Mandag 29.05.2017

Markløft: 5x140, 4x150, 3x155, 2x160 og 2x160.

 

Tirsdag 30.05.2017

Benkpress 5x92.5, 4x95, 3x,97.5, 2x100, 2x102.5 (Filmen er av 2x100, ettersom 2x102.5 ble corrupt)

 

Onsdag 01.06.2017

Knebøy: 5x125, 4x135, 3x145, 2x150, 2x155kg (Ikke helt fornøyd med dybden på 2x155, veit at denne kunne vært lavere..)

Edited by bchpls

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...