Gå til innhold

Thermalright Ultra-120 Extreme - monteringskit


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt denne liggende en stund og ser nå på å sette i sammen en server. Men jeg har rotet bort alle delene til denne kjøleren og har bare selve kjøleren og den X-formede armen som låser kjøleren fast i HK med 4 skruer.

Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe monteringskit til denne kjøleren nå etter alle disse årene?

 

Synd å hive den fordi jeg mangler noe smått, all hjelp settes pris på;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde legge den i pose sammen alle delene. Sikker på du ikke har lagt den sammen med noe annet?

a_thermalright_ultra-120_rt_componets_li

u120accessories1.jpg

Er det slik du har mistet noe prøv kontakt produsenten eller sjekk ebay kanskje det finnes noen deler.

Godt mulig hvis du har skuer\mutter kan det fungere, men pass på det ikke fører til kortsluttning.

Kunne virkelig ønske at alle produsenter har en felles standard på dette, slik man slipper å oppleve det som du opplever.

Men du burde ha kontroll på hvor du legger tingene dine, er vel kanskje ikke den flinkeste til det selv.

Endret av LMH1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for kjempebra svar. Jeg sender en epost til produsenten og spør om jeg kan kjøpe en del av tingene du viser bilde av. Synd det ikke går an å få en 2011 adapter. Da kunne eg kjøpt meg noe brukt x79 utstyr til den nye serveren min.

 

Har gitt opp å ha kontroll på alle disse småtingene etter vel 25 år som ultranerd. Det er bare for mange skruer og faenskap å ta vare på heh ;-)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg sender en epost til produsenten og spør om jeg kan kjøpe en del av tingene du viser bilde av. Synd det ikke går an å få en 2011 adapter. Da kunne eg kjøpt meg noe brukt x79 utstyr til den nye serveren min.

 

Her er hva du vil ha:

"Thermalright VX BTK II Bolt-Thru-Kit (Sockets LGA 775 / 1155 / 115x / 1366 / 2011 / AM2+ / AM3+ / FM2 / FM3) (Ultra 120 Series/HR-01/HR-02/Silver Arrow)"

http://thermalright.com/product/venomous-x-btk-ii/

 

http://www.frozencpu.com/products/13264/cpu-tri-83/Thermalright_Venomous_BTK_Bolt-Thru-Kit_Sockets_LGA_775_1155_1156_1366_Ultra_120_Series_HR-01_True_Spirit_.html

 

Om det faktisk er å få tak i på markedet er dog et annet spørsmål.

Hovedforskjellen på BTK og BTK II er at festeordningen er meget bedre på BTK II.

 

Jeg bruker denne kjøleren selv. Tror jeg har kjøpt 5-6 av dem under diverse salg - både et par TRUE Black og 3x TRUE Copper. Har en TRUE Black på gamle-PCen (LGA775) og en på nåværende rigg (LGA1155).

 

Jeg fryktet/forventet at dette kit'et ville forsvinne etterhvert, så jeg kjøpte en del av dem. Men beklager, ønsker ikke å selge noen.

Endret av PaladinNO
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...