Gå til innhold

[Løst] Mitt andre forsøk (feedback please:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre  :thumbup:  Når jeg kom til "Jeg får nesten lyst til å voldta henne for det der" så reagerte jeg. Jeg er ikke av den typen som er prippen eller noe, men skal du ha slikt innhold så bør du sette på aldersgrensesaken. Er ikke vits å påvirke småunger med slik humor, de bør få sjansen til å fikse den humoren selv.

 

Bortsett fra det så går det i riktig spor. Ikke gi opp, den som intet våger intet vinner :)

 

Edit; Du burde ikke ha fjernet den første videoen, artig å se utvikling når du kommer opp i noen hundre videoer og ingen vil unsubscribe fordi de første videoene var "dårlige".

Endret av 4 3
Lenke til kommentar

Bedre  :thumbup:  Når jeg kom til "Jeg får nesten lyst til å voldta henne for det der" så reagerte jeg. Jeg er ikke av den typen som er prippen eller noe, men skal du ha slikt innhold så bør du sette på aldersgrensesaken. Er ikke vits å påvirke småunger med slik humor, de bør få sjansen til å fikse den humoren selv.

 

Bortsett fra det så går det i riktig spor. Ikke gi opp, den som intet våger intet vinner :)

Takk så det var ikke bare meg :)

 

Og ja når det gjelder "Jeg får nesten lyst til å voldta henne for det der" så er jeg enig i at den var litt drøy, men stressa folk sier f*cked up sh!t!

Og dessuten hvorfor sette på aldersgrense sperre når spillet er rated "PEGI 18" barn spiller jo ikke sånne spill... :hm: 

Lenke til kommentar

 

Edit; Du burde ikke ha fjernet den første videoen, artig å se utvikling når du kommer opp i noen hundre videoer og ingen vil unsubscribe fordi de første videoene var "dårlige".

Eh den står på private så en dag blir den kanskje public igjen...

Vil dessuten ikke ha to videor med samme gameplay :)

Lenke til kommentar

Jeg merker at du driver mot å passe en personlighet, karikatur og et manus du selv har laget. Det er litt stivt synes jeg, og jeg klarer ikke helt å se deg som en ekte person i denne videoen. Du har det meste på plass, men du mangler det siste execution-steget.

 

Det jeg ville prøvd på var å lage videoen 10 ganger og kaste de første 9 slik at det blir mindre fremføring og mer deg som snakker. Kast gjerne skiftlig/mentalt manus også, om det hjelper deg til å holde en mer naturlig flyt.

 

Anbefaler også at du tar inspirasjon fra let's play youtubere, da de er svært erfarne i å drive monologer eller snakke med seg selv om et emne.

https://www.reddit.com/r/letsplay/comments/40foyi/how_to_do_lets_plays/

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg merker at du driver mot å passe en personlighet, karikatur og et manus du selv har laget. Det er litt stivt synes jeg, og jeg klarer ikke helt å se deg som en ekte person i denne videoen. Du har det meste på plass, men du mangler det siste execution-steget.

 

Det jeg ville prøvd på var å lage videoen 10 ganger og kaste de første 9 slik at det blir mindre fremføring og mer deg som snakker. Kast gjerne skiftlig/mentalt manus også, om det hjelper deg til å holde en mer naturlig flyt.

I know det er stivt lol. Det rare er at jeg ikke bruker manus også på en eller annen måte greier jeg å få det til å bli "cringy" :hmm:

Dessuten "execution-steget" har jeg naila for jeg bruker "Executioner" :rofl:

Thx 4 feedback (det forumet her er nyttig altså!)

Lenke til kommentar

Jeg tror du har et potensiale til å bli den typen Youtuber du sikter mot. Jeg tror bare du trenger litt øvelse.

 

Ser jeg på tidligere videoer til dagens proffer så ser du en lignende stivhet i varierende grad, noe som gradvis forsvinner etterhvert som de blir komfortable med å snakke med seg selv fremfor en mikrofon.

Lenke til kommentar

Jeg tror du har et potensiale til å bli den typen Youtuber du sikter mot. Jeg tror bare du trenger litt øvelse.

 

Ser jeg på tidligere videoer til dagens proffer så ser du en lignende stivhet i varierende grad, noe som gradvis forsvinner etterhvert som de blir komfortable med å snakke med seg selv fremfor en mikrofon.

Takk :) , men vær litt forsiktig med hvor mye du mater egoet mitt... brått så tar jeg helt av!

Endret av _NO_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...