Gå til innhold

Ubrukelige superkrefter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pliscin skrev (9 timer siden):

Evnen til å få passordet ditt til å komme opp automatisk sammen med e-postadressen når den skrives inn. Gjelder uansett hvilket OS, hvilken PC, Browser etc. uavhengig av hvilken innlogging det er.

Hva er ubrukelig med den evnen Plis? 😕😕 For meg er det ikke ubrukelig. 😊😊

 

Tilbake til leken:

Evnen til å gale som en hane og klukke som en høne på samme tid, hver gang man får følelsen av noen som ser på deg.

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden):

Hva er ubrukelig med den evnen Plis? 😕😕 For meg er det ikke ubrukelig. 😊😊

.

At hvem som helst kan logge seg inn på dine kontoer bare ved å skrive inn e-postadressa? Det er bare fantasien som setter begrensninger for hvor ille det kan gå😉.

Evnen til å ukontrollert avsløre din intensjon hver gang du prater med noen om noe.

Lenke til kommentar
Pliscin skrev (4 timer siden):

At hvem som helst kan logge seg inn på dine kontoer bare ved å skrive inn e-postadressa? Det er bare fantasien som setter begrensninger for hvor ille det kan gå😉.

Evnen til å ukontrollert avsløre din intensjon hver gang du prater med noen om noe.

Jeg oppfattet ikke det i din forrige post måten du formulerte den på. Men siden det var det du faktisk mente. Jah, da blir det meg en gang litt skummelt. Uansett det er greit. 😃😃

 

Tilbake til leken:

3vn3n til å s3 bokstav3n 3 som 3t tr3 tall, og motsatt. Hv3r gang man l3ser og r3gn3r matt3matikk.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...