Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe ethereum?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Usikker på om der er noen norske sider. Bruker selv eToro, den funker veldig bra.

 

EDIT: På etoro kan du ikke kjøpe ethereum og ha det i en type "wallet" hvis det er det du er ute etter. 

Endret av Slettet-YQ8U8xbZ
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

 

Er det lurt å kjøpe nå, når prisen har steget 100 ganger på noen måneder? Sier ikke at det ikke kan gå høyere, men risikoen er stor. Kjøp på bunn og selg på topp, er det noe som heter.

 

Anonymous poster hash: d3f2e...f05

 

Ethereum prisen er umulig å spå, så det har jeg gitt opp for lenge siden. Nå er prisen rundt 340$. Har en del posisjoner jeg kjøpte rett under 400$ så ligger litt i rødt på de for øyeblikket. Kjøpte meg inn første gang når verdien var 15$, og siden da har det bare gått oppover med et par korreksjoner her og der. 

 

Den siste uka har ETH  surfet rundt 350$. Jeg ville ikke gått all inn nå, men har gjort en del småkjøp rundt 350$. 

 

De som ville vente og kjøpe på bunn når verdien var 90$ endte bare med å "misse out" når verdien hoppet både til 2, 3 og 400  temmelig fort.

Lenke til kommentar

 

 

Er det lurt å kjøpe nå, når prisen har steget 100 ganger på noen måneder? Sier ikke at det ikke kan gå høyere, men risikoen er stor. Kjøp på bunn og selg på topp, er det noe som heter.

 

Anonymous poster hash: d3f2e...f05

 

Ethereum prisen er umulig å spå, så det har jeg gitt opp for lenge siden. Nå er prisen rundt 340$. Har en del posisjoner jeg kjøpte rett under 400$ så ligger litt i rødt på de for øyeblikket. Kjøpte meg inn første gang når verdien var 15$, og siden da har det bare gått oppover med et par korreksjoner her og der.

 

Den siste uka har ETH surfet rundt 350$. Jeg ville ikke gått all inn nå, men har gjort en del småkjøp rundt 350$.

 

De som ville vente og kjøpe på bunn når verdien var 90$ endte bare med å "misse out" når verdien hoppet både til 2, 3 og 400 temmelig fort.

Venter du på at de posisjonene skal komme i pluss?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

 

 

Er det lurt å kjøpe nå, når prisen har steget 100 ganger på noen måneder? Sier ikke at det ikke kan gå høyere, men risikoen er stor. Kjøp på bunn og selg på topp, er det noe som heter.

 

Anonymous poster hash: d3f2e...f05

Ethereum prisen er umulig å spå, så det har jeg gitt opp for lenge siden. Nå er prisen rundt 340$. Har en del posisjoner jeg kjøpte rett under 400$ så ligger litt i rødt på de for øyeblikket. Kjøpte meg inn første gang når verdien var 15$, og siden da har det bare gått oppover med et par korreksjoner her og der.

 

Den siste uka har ETH surfet rundt 350$. Jeg ville ikke gått all inn nå, men har gjort en del småkjøp rundt 350$.

 

De som ville vente og kjøpe på bunn når verdien var 90$ endte bare med å "misse out" når verdien hoppet både til 2, 3 og 400 temmelig fort.

Venter du på at de posisjonene skal komme i pluss?

 

Ja. Har satt stoploss på 100$. Har trua på at verdien kommer til å øke. 

Lenke til kommentar

 

 

Venter du på at de posisjonene skal komme i pluss?

 

Ja. Har satt stoploss på 100$. Har trua på at verdien kommer til å øke. 

 

 

Har du store posisjoner åpne?

Du har ikke vurdert kortere stop loss og heller la vinnende posisjoner løpe?

(Dette er ikke et råd fra meg direkte, bare vanlige "spilleregler" jeg tenkte å dele)

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

 

 

 

Venter du på at de posisjonene skal komme i pluss?

 

Ja. Har satt stoploss på 100$. Har trua på at verdien kommer til å øke. 

 

 

Har du store posisjoner åpne?

Du har ikke vurdert kortere stop loss og heller la vinnende posisjoner løpe?

(Dette er ikke et råd fra meg direkte, bare vanlige "spilleregler" jeg tenkte å dele)

 

Har ikke veldig store posisjoner åpen for øyeblikket. Har tjent ca 10k på etheruem, så pengene jeg trader med nå er ren profitt jeg har råd til å tape.

 

Jeg er langsiktig investor og tenker å sitte på posisjonene mine så lenge jeg kan. Både i opp og nedturer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

 

Har tjent ca 10k på etheruem, så pengene jeg trader med nå er ren profitt jeg har råd til å tape.

 

 

Da ser du helt feil på det. Hvor pengene dine kommer fra spiller ingen rolle. Du skal behandle pengene dine like forsiktig enten de kommer fra hardt arbeid eller gambling på kryptobørsene. 

 

Anonymous poster hash: d3f2e...f05

 

Behandler pengene mine forsiktig. Eneste man oppnår ved å sette tight stoploss på noe så volatilt som ethereum er pengetap. Etter det jeg har erfart.

Lenke til kommentar

 

 

Har tjent ca 10k på etheruem, så pengene jeg trader med nå er ren profitt jeg har råd til å tape.

 

 

Da ser du helt feil på det. Hvor pengene dine kommer fra spiller ingen rolle. Du skal behandle pengene dine like forsiktig enten de kommer fra hardt arbeid eller gambling på kryptobørsene. 

 

Anonymous poster hash: d3f2e...f05

 

Behandler pengene mine forsiktig. Eneste man oppnår ved å sette tight stoploss på noe så volatilt som ethereum er pengetap. Etter det jeg har erfart.

 

Dette er meget mulig. Selv har jeg bare trada CFD med fiat-valuta. Kan se for meg at det er en annen verden med crypto. Trader bare crypto med bittrex osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...