Gå til innhold

Kvinnelige soldater inntar Battlefield 1s flerspillerdel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge settingen gir det en viss grad av autensitet så kan det være et spennende tillegg, men om kvinnelige stridende ble utbredt på alle sider ville det sett ganske komisk ut for min del. 

 

Nå virker det fra før som alle er skarpskyttere eller bruker automatvåpen, samt at jeg som tysk skarpskytter må være svart(?), så hva autensitet angår spørs det hvor mye kvinnelige soldater gjør fra eller til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Battlefield 1 er vel omtrent like historisk korrekt som Star Wars Battlefront.

Sånn omtrent. Tror ikke du ville merke mye forskjell om du bytta ut blaster modellene i battlefront med våpen modellene fra bf1.

 

Bf1 var gøy jeg fikk ca. 30 timer med det før jeg ble lei (som er 6 timer mer enn bf4)

Lenke til kommentar

Så lenge settingen gir det en viss grad av autensitet så kan det være et spennende tillegg, men om kvinnelige stridende ble utbredt på alle sider ville det sett ganske komisk ut for min del. 

 

Nå virker det fra før som alle er skarpskyttere eller bruker automatvåpen, samt at jeg som tysk skarpskytter må være svart(?), så hva autensitet angår spørs det hvor mye kvinnelige soldater gjør fra eller til. 

 

Ehh, svarte tyske soldater var kanskje ikke vanlig, men var definitivt en ting. Historisk sett er det noen tiår enda til den etniske diskrimineringen startet i Tyskland.

Lenke til kommentar

Og hvor lenge må vi vente på en skokk med youtubere som erklærer at dette er et myisogynistisk spill der du belønnes for å drepe kvinner i stor skala? :p

 

Mer enn vi må vente på de sinte kommentatorene som anklager spillet for å legge seg flat for feminaziene og pk kulturen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Og hvor lenge må vi vente på en skokk med youtubere som erklærer at dette er et myisogynistisk spill der du belønnes for å drepe kvinner i stor skala? :p

Mer enn vi må vente på de sinte kommentatorene som anklager spillet for å legge seg flat for feminaziene og pk kulturen.

 

Det tror jeg også gitt, jeg tipper også det vel godt overvelde i volum.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når det gjelder spill er det tydeligvis umulig å vinne (pun intended). Uansett kommer de politiske kommentarene.

(Min var mer ment som en komisk bemerkning enn et reelt forsøk på politisering. Bare sånn om det ikke kom godt nok frem.)

 

Om man med "vinne" mener "millioner av mennesker som mener noe om produktet mitt mener akkurat det samme", så ja, da er det umulig å vinne. Men det burde jo ikke være så overraskende?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Og hvor lenge må vi vente på en skokk med youtubere som erklærer at dette er et myisogynistisk spill der du belønnes for å drepe kvinner i stor skala? :p

 

Mer enn vi må vente på de sinte kommentatorene som anklager spillet for å legge seg flat for feminaziene og pk kulturen.

Å nei da du, ikke prøv deg engang :p Russisk kvinnelig battalion er en ting, det blir ingen eller få klager fra "Anti-Feminazi" folk... Det hadde vært noe annet hadde de hatt kvinner som norm for vær nasjon.

Lenke til kommentar

 

Så lenge settingen gir det en viss grad av autensitet så kan det være et spennende tillegg, men om kvinnelige stridende ble utbredt på alle sider ville det sett ganske komisk ut for min del. 

 

Nå virker det fra før som alle er skarpskyttere eller bruker automatvåpen, samt at jeg som tysk skarpskytter må være svart(?), så hva autensitet angår spørs det hvor mye kvinnelige soldater gjør fra eller til. 

Ehh, svarte tyske soldater var kanskje ikke vanlig, men var definitivt en ting. Historisk sett er det noen tiår enda til den etniske diskrimineringen startet i Tyskland.

 

Tror ikke noen har påstått at de ikke fantes ;)

Lenke til kommentar

De skrur vel også på et slags vidvinkelfilter når man sprinter, for at man skal måtte velge mellom oversikt og hurtighet.

Dette er vel uansett ikke noe å ta kjempetungt, ei heller at soldater fra koloniene som sloss i Europa faktisk får litt representasjon. Frem til de tapte krigen i 1918 hadde Tyskland ganske store kolonier i Øst- og Vest-Afrika (og en samling Stillehavsøyer), så at en av de fire klassene der reflekterer det, er ikke sjokkerende. Storbritannia sin Medic ser også til være fra India, som heller ikke er helt ulogisk.

Om vi skal snakke om ting som er lite historisk plausible i Battlefield 1, så er det mye å henge seg opp, og det enkleste er kanskje hvor utbredt håndholdte automatvåpen er. Men å gi alle bortsett fra to personer på hvert lag bolt action-våpen ville kanskje ikke vært det smarteste mainstream-trekket.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...