Gå til innhold

Steam kan ikke instalere spill


Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen andre som har problemer med Steam nå? Problemet er at jeg ikke kan innstalere spill på Steam mere har prøvd alt men for bare error  "No Download Sourse (ingen internett forbindelse) men jeg har det men ser ut som en Steam feil prøvde og instalere Steam på en annen pc også med samme error der.

Noen som kan prøve og se om du har det samma problemet? Har også reinstalert Steam det hjalp heller ikke.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker fint her. Har du prøvd å slå av og på ruteren eller sjekket om brannmuren lager kluss?

Ja har prøvd alt men nå virker Steam igjen etter nesten 3 døgn "nede" som man kan se på Steam Forumene så var det massive klager på dette fra mange forskjellige land så det var en feil i Steam systemene og ikke 1 notat fra Valve om at noe var galt makan til dårlig greier!

Lenke til kommentar

Tviler på Steam har vært nede i nesten 3 døgn da jeg og alle jeg kjenner har vært pålogget og spilt og lastet ned uten problemer de siste dagene.

Jo det var det men de som prøvde å innstaler et nyt spill  fra biblioteket kunne ikke gjøre det bare gå til Steam forumene og se alle postene om dette men spill som allerede er innstalert gikk fint å spille

 

http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/135514507321884694/

Endret av Tåka
Lenke til kommentar

 

Tviler på Steam har vært nede i nesten 3 døgn da jeg og alle jeg kjenner har vært pålogget og spilt og lastet ned uten problemer de siste dagene.

Jo det var det men de som prøvde å innstaler et nyt spill  fra biblioteket kunne ikke gjøre det bare gå til Steam forumene og se alle postene om dette men spill som allerede er innstalert gikk fint å spille

 

http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/135514507321884694/

 

Må ha vært begrenset til visse steamservere i bestemte land for de norske var aldri nede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...