Gå til innhold

SNIKTITT: HTC U11 – Nå prøver HTC å endre måten vi bruker telefoner på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Måten vi bruker mobiltelefoner på har ikke endret seg på rundt ti år, etter at den første iPhonen kom på markedet. De har alle store skjermer du kan trykke på, og dét er egentlig dét."

 

 

Er ikke dette direkte feil? Jeg kan for eksempel riste på min telefon(Motorola G4 plus) for å aktivere lommelykt, man har stemmebaserte grensesnitt som f.eks Siri, og man har telefoner som har prøvd seg med flere skjermer med unike funksjoner. Dette er jo bare noen få eksempler...

Endret av helstroem
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

"Måten vi bruker mobiltelefoner på har ikke endret seg på rundt ti år, etter at den første iPhonen kom på markedet. De har alle store skjermer du kan trykke på, og dét er egentlig dét."

 

 

Er ikke dette direkte feil? Jeg kan for eksempel riste på min telefon(Motorola G4 plus) for å aktivere lommelykt, man har stemmebaserte grensesnitt som f.eks Siri, og man har telefoner som har prøvd seg med flere skjermer med unike funksjoner. Dette er jo bare noen få eksempler...

Feil og riktig. Å riste på telefonen for å utføre opperasjoner var vel en av de første appene i appstore; "Bumb" Stemmestyring er i startgropen, men langt fra velfungerende. På tide med noe revlusjonerende.... Å klemme på telefonen er ikke det, men det kan det bli, om noen forstår at det handler ikke om hvordan vi kan interakte med telefonen, men hvordan den interakter tilbake

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...