Gå til innhold

E-SPORT: Innrømte juks i video – utestenges i 2,5 år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tok meg tid til å se Q & A med Exotic Gaming og dette er blant det mest uspiselige jeg har sett i mine 21 år med online gaming.

 

En som har jukset eier en organisasjon som tidligere er tatt i juks og som igjen er tatt i juks, uttaler seg om juks, benekter ansvar, benekter skade ovenfor miljøet, forsøker å opptre profesjonelt men skjønner ikke/later som om han ikke skjønner at han har null integritet.

 

Det er nesten sånn at man blir litt imponert av hvor feil alt kan bli på en gang :D

Lenke til kommentar

Jeg tok meg tid til å se Q & A med Exotic Gaming og dette er blant det mest uspiselige jeg har sett i mine 21 år med online gaming.

 

En som har jukset eier en organisasjon som tidligere er tatt i juks og som igjen er tatt i juks, uttaler seg om juks, benekter ansvar, benekter skade ovenfor miljøet, forsøker å opptre profesjonelt men skjønner ikke/later som om han ikke skjønner at han har null integritet.

Er det noe video liggende no sted? Eller fjernet de den fra twitch  :rofl:

Lenke til kommentar

Jeg kobler diskusjonstråden av artikkelen og anbefaler Diskusjon-moderatorne å stenge den. Jukseanklager, direkte henvisninger til jukseprogrammer og generell skittkasting vil vi ikke ha på Gamer.no.

 

Jeg kommer til å publisere fremtidige saker om juks uten diskusjonstråder, fordi det har blitt tydelig at det ikke kommer noe konstruktivt ut av å ha et kommentarfelt på slike saker. 

 

Hahahaha, allerede lar dere dere påvirke av at Tek ble kjøpt av VG altså? Ønsker dere å bli med på salget kanskje? Dette er sånn de i den søppelavisen driver med.

 

Angående saken. Noen juksa, synd, trist, leit. Who cares?

Lenke til kommentar

"Håkon «Timber» Hjorth Minde håper å bruke sin erfaring til å hjelpe Telenorligaen."

 

hahahahahha kast han i søppla. Hva skal han hjelpe med? Om telenor ligaen lar han hjelpe med noe som helst så har dere nok engang tapt. Først anklager dere en som ikke jukser for juks så har dere ikke klart og ta en som har jukset før han selv må inrømme det. På tide med AntiCheat? Telenor ligaen blir mer og mer userriøs.

Lenke til kommentar

Det syke opp i alt dette er at det driftes en liga med alt for mange lag fordi vi i Norge har en mentalitet om at alle skal delta. Kjør på med mindre divisjoner. Sitter hackere i alle avdelinger av lavere divisjoner. Ikke nødvendigvis WH osv men mye aimkey osv og no smoke etc... Så mange demo'r full av crap fra spillere som telenorligaen ikke ser på. Ikke at jeg selv bryr meg så mye pga sånn er CS:GO og legger ikke stor vekt på telenorligaen før de endrer systemet sitt :p

Lenke til kommentar

For å ta et par punkt som har dukket opp her, selv om jeg er klar over at jeg ikke blir tatt seriøst av de fleste:

 

1. Exotic Ledelsen var ikke klar over noe som helst, ikke ta dette ut over Niffen eller Cozen. Ingen av dem snakker med meg lengre pga dette.

 

2. Bare fordi 1 cheater i et lag, betyr det ikke at alle er med på det. Soxal, som kommenterte lengre opp i tråden, og cENTRYZ er gode eksempler på dette, som spilte med meg lenge uten å være klar over at jeg cheata.

 

3. 2.5 år er for lite, helt enig der. Jeg burde bli utestengt fra høyere divisjoner (f eks 1. og 2. div) permanent. Alderen min og at jeg har gjort dette tidligere bør være faktorene i spill her.

 

4. Så lenge det finnes penger og prestisje i noe, vil det alltid finnes juksemakere. Dette gjelder alle sporter, leker, idretter osv. Tilogmed i kortspill for morro skyld med familie vil noen jukse, pga prestisjen. Valve har hovedansvaret her i CS:GO, men i deres fravær må TL admins enten vurdere muligheten i å drive en seriøs liga, eller se på andre muligheter for å forhindre juks. EAC er et bra steg i riktig retning, men langt fra mållinjen.

 

5. Det er mer eller mindre umulig å bli tatt for juks i TL tilogmed 4. div, og mtp på at klubber i 3. div kan bli solgt for et 4-sifret beløp, og at administrasjonen i TL ikke kan forvente å ha klare 250+ EAC servere, er dette et stort problem. Når også en stor del av juksemakere er under 18, er straff i veldig lange perioder vanskelig.

 

6. Jeg jukset ikke på rogahack eller i senere tider i TL/KoN med blacklife/tangen på laget, om noen tror at å slå grande/radifaction som spiller som om de møtte DMGs i MM er en prestasjon, burde se på den kampen. Nivåforskjellen i Norge er ikke så stor mellom 1. og 2. div.

 

7. Jeg føler jeg har svært god kompetanse på å se om noen cheater, og jeg har brukt mange timer både på 7Rin og Spezle pga alle ryktene, og kan ikke se at de cheater på noen som helst måte.

Lenke til kommentar

^ du skjønner sikkert selv at du må lengre ut på vidda med "cheatet ikke i senere tid".

 

Jeg så deg spille på LAN pc i finalen på stage@ rogahack. For å si det mildt -> ikke særlig imponerende.

 

Nå har 3/5 av original lineup innrømmet juks(presiserer innrømmt), og det finns screenshots hvor dere deler juksekoder på tvers(og til andre i lineup som ikke har innrømt noe).

 

ingen troverdighet, whatsoever.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

For å ta et par punkt som har dukket opp her, selv om jeg er klar over at jeg ikke blir tatt seriøst av de fleste:

 

1. Exotic Ledelsen var ikke klar over noe som helst, ikke ta dette ut over Niffen eller Cozen. Ingen av dem snakker med meg lengre pga dette.

 

2. Bare fordi 1 cheater i et lag, betyr det ikke at alle er med på det. Soxal, som kommenterte lengre opp i tråden, og cENTRYZ er gode eksempler på dette, som spilte med meg lenge uten å være klar over at jeg cheata.

 

3. 2.5 år er for lite, helt enig der. Jeg burde bli utestengt fra høyere divisjoner (f eks 1. og 2. div) permanent. Alderen min og at jeg har gjort dette tidligere bør være faktorene i spill her.

 

4. Så lenge det finnes penger og prestisje i noe, vil det alltid finnes juksemakere. Dette gjelder alle sporter, leker, idretter osv. Tilogmed i kortspill for morro skyld med familie vil noen jukse, pga prestisjen. Valve har hovedansvaret her i CS:GO, men i deres fravær må TL admins enten vurdere muligheten i å drive en seriøs liga, eller se på andre muligheter for å forhindre juks. EAC er et bra steg i riktig retning, men langt fra mållinjen.

 

5. Det er mer eller mindre umulig å bli tatt for juks i TL tilogmed 4. div, og mtp på at klubber i 3. div kan bli solgt for et 4-sifret beløp, og at administrasjonen i TL ikke kan forvente å ha klare 250+ EAC servere, er dette et stort problem. Når også en stor del av juksemakere er under 18, er straff i veldig lange perioder vanskelig.

 

6. Jeg jukset ikke på rogahack eller i senere tider i TL/KoN med blacklife/tangen på laget, om noen tror at å slå grande/radifaction som spiller som om de møtte DMGs i MM er en prestasjon, burde se på den kampen. Nivåforskjellen i Norge er ikke så stor mellom 1. og 2. div.

 

7. Jeg føler jeg har svært god kompetanse på å se om noen cheater, og jeg har brukt mange timer både på 7Rin og Spezle pga alle ryktene, og kan ikke se at de cheater på noen som helst måte.

 

Enn om du faktisk hadde brukt måten du ordlegger deg på andre ting enn å prøve å lure folk og unnskylde deg for juks i ett spill - du lyser typen som til vanlig er en lyst løgner og jeg sier som Woody i Toy story sa til Buzz "lykke til på reisa, din tulling!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...