Gå til innhold

Andre som husker Crash Bandicoot Warped?


Gjest Bruker-435277

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-435277

Kjøpte spillet på store på Playstation 3. Husker det så godt da jeg var mindre at jeg var hekta på det.  :grin2:

Andre som husker dette spillet?  :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del var det Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back som var den store vinneren i trilogien, men Warped er helt konge det også. Var ikke så begeistra for vannscooterbrettene, husker jeg, men ellers var det mye snadder der. Gleder meg til et gjensyn med spillene når de slipper oppussingspakka om en måneds tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-435277

For min del var det Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back som var den store vinneren i trilogien, men Warped er helt konge det også. Var ikke så begeistra for vannscooterbrettene, husker jeg, men ellers var det mye snadder der. Gleder meg til et gjensyn med spillene når de slipper oppussingspakka om en måneds tid. 

Jeg heller liker ikke vannscooterbrettene.. Hater dem, også fly brettene. Hehe.

Lenke til kommentar

Joa, det er vel det første spillet som jeg gikk inn for å gjøre absolutt alt, sluttresultatet ble vel rundt en 105 eller 106% og dette uten guide. 

Utrolig mye eksperimentelle baner i 3ern som fører til at jeg ser på 2ern som 'toppen' av serien, men sånn emosjonelt sett er 3ern favoritten min.

 

Brukte forbanna mye tid på å utforske alle de forskjellige brettene som igjen førte til at jeg snublet over det siste og 'hemmelige' rommet med 5 ekstra brett, trodde jeg hadde åpnet dørene til helvete innad i spillet for det var en guffen stemning som ikke lignet noe annet i spillet, en fikk også en titt inn bak kulissene til spillet hvor du kan se fiendene på rullebånd klar til å fylle brettene gjennom spillet, første brettet er vel også Coco Bandicoot sin vannskuter bane der himmeln er dekt av en sånn oransje/rød farge samt en aktiv vulkan i bakgrunnen som pumper ut lava. 

 

Gru-gleder meg litt til oppussingspakka som kommer i slutten av Juni.  

Lenke til kommentar

Crash 3 var det første spillet jeg eide selv, jeg fikk det og Spyro the Dragon til jul sammen med PlayStation, som var min første konsoll. Hadde tidligere lånt både Commodore 64, NES og SNES hos familie og venner som var så heldige og ha disse, så gaming i seg selv var jeg godt bevandret i. Men dette var da første gang jeg selv eide en konsoll med spill. 

Det var også i en tid der man ikke hadde noen spill-backlog, og innkjøp av flere spill kostet lenge oppsparte midler så man spilte jo ihjel de spilla man hadde. :)

 

Gleder meg også til en skikkelig nostalgitrip når N.Sane Trilogy kommer i juni.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Husker når vi fikk Playstation i hus. Spilte Demo Disc One til døde, har den fortsatt. Har alle Crash spillene fortsatt. Noe av det beste i sin sjanger. Gleder meg også til remaster versjonen som er på vei. Må nok si meg enig med Arodem, at Crash Bandicoot 2 var det absolutt beste. Ingen over, ingen ved siden av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...