shahin Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Folk greier ikke opprettholde orden i sine signatuerer nå engang, hvordan skal det blir med enda mer ting i signaturen, som også tillater mer jåleri/tull. Se på signaturene nå, folk har 12 linjer PC specs og har fortsatt ikke fått med seg at vi har fått eget felt til det i profilen. Folk bruker STOR skrift i caps som beskriver rånerbilen sin (amotor <-> hw.no problematikk) osv osv.
PT Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Kenneth_S: du har et viktig poeng der. Du kan jo selvfølgelig deaktivere visning av signaturer, men det er kanskje å snu på problemstillingen? Det vil nok bli litt dumt ja; jeg sendte Yummy en PM en gang for å fortelle om ett medlem som brukte en Gamer.no-avatar. Jeg hadde da visning av signaturer av, så jeg så ikke at han jobbet i Gamer.no. Jeg er totalt i mot bilder og dynamisk innhold i signaturene, og interessen min for å vite om hvilken pc noen har er omtrent mitt i *der solen aldri skinner*
Egil.B Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 En alternativ mulighet er å tillate at det brukes et GIF-bilde i signatur som følger visse krav, nettopp til bruk for slike tilfeller som dere her beskriver. gif? png er svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå