Gå til innhold

Prisvurdering på landeveisykkel


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. 

 

For noen år siden var min far å besøkte en fabrikk i taiwan som (også) produserte sykkler, i forbindelse med en jobbereise. Det endte opp med at han kjøpte en til seg selv og meg. Interessen for sykkling har dabbet litt av, og jeg vurderer derfor å selge min. 

 

Problemet er bare at jeg og han ikke aner hvor vi skal prissette den. Lurte derfor på om noen av dere har mulighet til å hjelpe oss med dette. 

 

Under er en link med specs til sykkelen.

http://www.agogobike.com/single.php?id=736

Endret av Steffen nielsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Jeg kjøpte en ny karbonsykkel i 2013 med nesten de samme delene, og jeg betalte 12 000 for den.

I dag ville den vert verd mellom 3 og 6 tusen alt ettersom hvordan den er behandlet.

Den er tross alt fjerde sesongen den ruller  og både hjul og gir har gått opp til 11 speed på den tiden på i 105 kvaliteten.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en ny karbonsykkel i 2013 med nesten de samme delene, og jeg betalte 12 000 for den.

I dag ville den vert verd mellom 3 og 6 tusen alt ettersom hvordan den er behandlet.

Den er tross alt fjerde sesongen den ruller  og både hjul og gir har gått opp til 11 speed på den tiden på i 105 kvaliteten.

Den har ikke vært noe særlig i bruk. Maks 15 turer totalt siden kjøpet. 

 

Syntes det høres veldig lite ut, med tanke på at ligger ute til rundt 20.000 på canadiske sider. 

Sykkelen er jo fullkarbon. 

 

Men takk for svar! Da har jeg en pekepin :) 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...