Gå til innhold

Slik blir Star Wars Battlefront II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom man ikke ønsker et abonnement hele tiden, hvor lange pauser kan man ha på PS-plus før en evt. mister alle rettigheter til f.eks. gratisinnhold, innstillinger, kjøpt leieinnhold eller hvordan nå enn alt er rigget til i PS-plus? Håper noen gidder å belyse disse aspektene rundt abonnementet i fra Sony.

 

Jeg er en newbie PS4-bruker. Har eid boksen siden den kom, men har spillet GTA V offline for det meste på den. Men den tyngste bruken har ikke vært gaming, men Netflix-bruk. Også eier jeg Battefield "1", men ble dypt skuffet over at det var så lite en kunne gjøre uten et Sony-abonnement.

Endret av G
Lenke til kommentar

Dersom man ikke ønsker et abonnement hele tiden, hvor lange pauser kan man ha på PS-plus før en evt. mister alle rettigheter til f.eks. gratisinnhold, innstillinger, kjøpt leieinnhold eller hvordan nå enn alt er rigget til i PS-plus? Håper noen gidder å belyse disse aspektene rundt abonnementet i fra Sony.

 

Jeg er en newbie PS4-bruker. Har eid boksen siden den kom, men har spillet GTA V offline for det meste på den. Men den tyngste bruken har ikke vært gaming, men Netflix-bruk. Også eier jeg Battefield "1", men ble dypt skuffet over at det var så lite en kunne gjøre uten et Sony-abonnement.

 

De gratisinnholdene du får fra PSPlus er din så lenge du er PSPlus. Med en gang du ikke er Plus lenger, så mister du tilgangen til dem. For å få tilgangen igjen, så blir du bare plus igjen.

 

Så vidt jeg vet, så mister man bare tilgang, ikke innholdet.

Lenke til kommentar

Synd det er EA som lanserer spillet.. masse bugs på spillene de lanserer som de ikke gidder å fikse på og i tillegg elendig kundeservice. Har boikottet dem i noen år nå.. det er ca 4-5tusen årlig i gaver og til eget bruk for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...