Gå til innhold

SNIKTITT: Playerunknown's Battlegrounds


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvordan du har klart å oppleve det her. Vi er en vennegjeng på rundt 6-7stk som spiller dette daglig og spillet flyter bra, aldri blitt disconnected (Har hatt over 100 kamper) og flere sier dette spillet har beste nettkoden per dags dato i forhold til hit registrering. Spillet er milevis bedre enn H1Z1 og andre spill så syns artikkelen her burde fokusert på alt som gjør det såpass bra. Utviklerne har også lansert 3 patcher hittil innen den korte tiden som fikser veldig mye.

 

Når du skriver at du får 15 fps så er det noe alvorlig galt. jeg har konstant over 80 i 3440x1440 med GTX1080. Riktignok med noen tweaks her og der men er tross alt EARLY ACCESS. Kompis med GTX970 har også over 80fps men da i 1080p.

 

Føler det er så mye dårlige spill i dag men aldri hatt d så morro som i dette spillet på veldig lenge. Så det fortjener ros, ikke kritikk særlig etter 2 uker(?) i early access. Selv på offisielle redditen har jeg ikke lest noe av den kritikken du nevner her...

 

Råder folk til å ikke kjøpe det når det er en av de mest populære spillene om dagen... det er ikke uten grunn at det er populært.

Endret av Avean
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan du har klart å oppleve det her. Vi er en vennegjeng på rundt 6-7stk som spiller dette daglig og spillet flyter bra, aldri blitt disconnected (Har hatt over 100 kamper) og flere sier dette spillet har beste nettkoden per dags dato i forhold til hit registrering. Spillet er milevis bedre enn H1Z1 og andre spill så syns artikkelen her burde fokusert på alt som gjør det såpass bra. Utviklerne har også lansert 3 patcher hittil innen den korte tiden som fikser veldig mye.

 

Når du skriver at du får 15 fps så er det noe alvorlig galt. jeg har konstant over 80 i 3440x1440 med GTX1080. Riktignok med noen tweaks her og der men er tross alt EARLY ACCESS. Kompis med GTX970 har også over 80fps men da i 1080p.

 

Føler det er så mye dårlige spill i dag men aldri hatt d så morro som i dette spillet på veldig lenge. Så det fortjener ros, ikke kritikk særlig etter 2 uker(?) i early access. Selv på offisielle redditen har jeg ikke lest noe av den kritikken du nevner her...

Mogleg me har vore ekstremt uheldig med serverane, men det blir for dumt å skryte av ytinga til spelet. Eg får opp mot 200 FPS i ny og ne i rolege områder (1080ti), ja, men som eg skriv i artikkelen er det dropp ned mot 15 (eg meiner ikkje at gjennomsnittet ligg på 15, stort sett ligg FPS rundt 150-230 på low). Det er dei små droppa som vitnar om dårleg optimalisering, og er infernalsk irriterande. Spesielt er flyfasen eit mareritt ytingsmessig, og dei eg har spelt med har hatt akkurat dei same problema. Eit kjapt google-søk viser òg at veldig mange har trøbbel med yting. Det blir feil å ikkje kritisere spelet for den aller fremste svakheita det har. 

 

Me kjem ikkje med noko endeleg dom over spelet, fordi det er Early Access som du seier. Poenget er å gi eit inntrykk om det er verdt å bruke pengane sine på spelet enno, og det er det ikkje etter mi meining. Det er mange timar å hente her, men eg ville spart dei til spelet er noko meir stabilt. Viss ein syns spelet verkar interessant vil ein utan tvil få mykje ut av det, eg seier berre at opplevinga av spelet kjem til å bli mykje betre med fleire oppdateringar. 

Endret av iR' BR34K
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Strikkeffekten skal være fikset nå, syns de er utrolig flink å fikse problemer, og optimalisere spillet.

 

We found a bug within the Unreal Engine core code, which led the server to believe that it was being DDoS’ed due to the number of packets being sent between the clients and the server. When this detection was triggered on the server, it would drop 90% of packets received resulting in the lag/rubberbanding seen over the past week. We pushed a hotfix to the servers earlier today which should resolve these issues.

 

https://www.playbattlegrounds.com/news/66.pu

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan du har klart å oppleve det her. Vi er en vennegjeng på rundt 6-7stk som spiller dette daglig og spillet flyter bra, aldri blitt disconnected (Har hatt over 100 kamper) og flere sier dette spillet har beste nettkoden per dags dato i forhold til hit registrering. Spillet er milevis bedre enn H1Z1 og andre spill så syns artikkelen her burde fokusert på alt som gjør det såpass bra. Utviklerne har også lansert 3 patcher hittil innen den korte tiden som fikser veldig mye.

 

Når du skriver at du får 15 fps så er det noe alvorlig galt. jeg har konstant over 80 i 3440x1440 med GTX1080. Riktignok med noen tweaks her og der men er tross alt EARLY ACCESS. Kompis med GTX970 har også over 80fps men da i 1080p.

 

Føler det er så mye dårlige spill i dag men aldri hatt d så morro som i dette spillet på veldig lenge. Så det fortjener ros, ikke kritikk særlig etter 2 uker(?) i early access. Selv på offisielle redditen har jeg ikke lest noe av den kritikken du nevner her...

 

Råder folk til å ikke kjøpe det når det er en av de mest populære spillene om dagen... det er ikke uten grunn at det er populært.

 

Viss du ikkje har opplevd servercrash/problem så bør du spille på lotto as. Har ikkje spelt ein dag uten at servern tuller litt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

PUBG er kanskje det firskeste pustet innenfor sjangeren siden ARMA 2 kom med BR moden sin.

 

Å klage på optimalisering i Early Access er for meg... merkelig? Player Unknown uttalte seg også at de vet at det er problemer, og de jobber å fikse, men at det ikke en EN patch som vil fikse problemet.

 

Kommunikasjonen de har med communityet er helt vill, det er å bli bortskjemt av. Det kommer patcher så og si ukentlig der de fikser på ting.

 

De eneste problemene jeg møter på er rubberbanding og dårlig ytelse i byene. Og dette er på min 5-6 år gamle PC.

 

Annbefales på det sterkeste til alle som liker BR spill, eller bare shooters da det er helt konge bra!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan du har klart å oppleve det her. Vi er en vennegjeng på rundt 6-7stk som spiller dette daglig og spillet flyter bra, aldri blitt disconnected (Har hatt over 100 kamper) og flere sier dette spillet har beste nettkoden per dags dato i forhold til hit registrering. Spillet er milevis bedre enn H1Z1 og andre spill så syns artikkelen her burde fokusert på alt som gjør det såpass bra. Utviklerne har også lansert 3 patcher hittil innen den korte tiden som fikser veldig mye.

 

Når du skriver at du får 15 fps så er det noe alvorlig galt. jeg har konstant over 80 i 3440x1440 med GTX1080. Riktignok med noen tweaks her og der men er tross alt EARLY ACCESS. Kompis med GTX970 har også over 80fps men da i 1080p.

 

Føler det er så mye dårlige spill i dag men aldri hatt d så morro som i dette spillet på veldig lenge. Så det fortjener ros, ikke kritikk særlig etter 2 uker(?) i early access. Selv på offisielle redditen har jeg ikke lest noe av den kritikken du nevner her...

 

Råder folk til å ikke kjøpe det når det er en av de mest populære spillene om dagen... det er ikke uten grunn at det er populært.

 

Så absolutt enig! Har hatt det så inderlig gøy med det. Spillt i 90 timer siden release, og kun hatt to disconnects. Det eneste jeg ikke er helt glad i er rubberbanding effekten skudd kan ha pg.a lag/desync. Men det kommer jo patch i morgen. Men overall en god opplevelse.

Lenke til kommentar

 

PUBG er kanskje det firskeste pustet innenfor sjangeren siden ARMA 2 kom med BR moden sin.

 

Å klage på optimalisering i Early Access er for meg... merkelig? Player Unknown uttalte seg også at de vet at det er problemer, og de jobber å fikse, men at det ikke en EN patch som vil fikse problemet.

 

Kommunikasjonen de har med communityet er helt vill, det er å bli bortskjemt av. Det kommer patcher så og si ukentlig der de fikser på ting.

 

De eneste problemene jeg møter på er rubberbanding og dårlig ytelse i byene. Og dette er på min 5-6 år gamle PC.

 

Annbefales på det sterkeste til alle som liker BR spill, eller bare shooters da det er helt konge bra!

 

Så fort du velger å ta betalt for et produkt er du etter min mening åpen for kritikk. Å ikke nevne ytelsesproblemer er jo borti natta.

Altså, jeg mener ikke at vi ikke burde kritisere feil og mangler, det er jo feedback som hjelper spillet videre. Poenget mitt var egentlig at det er ganske obvious at det kommer til å være problemer, og hvis man gjør noe research før man kjøper så er det ganske enkelt å se at utgiver allerede jobber med saken. For all del en sniktitt er det jo og det er et reelt problem, men det burde ikke stoppe folk fra å støtte dette gode spillet (at de kanskje ikke tørr)

Lenke til kommentar

altså jeg er til dels enig med hva du skriver, er enig i at opptimaliseringen ikke er bra nokk enda, men man må også huske at det er et early accses spill. altså for og si det litt sånn så har h1z1 vært ute en God stund nå og har spilt det ganske mye, og pr nå så har battlegrounds mye mindre bugs en h1. la meg rett og slett være ærlig her H1 har så mye bugs at spillet virker rett og slett ikke, også har jo også battlegrounds gått ut og sagt at det første dem skal gjøre er og netopp optimalisere spillet, rett og slett elsker dette spillet, man kan til og med ta opp en AK og den skyter faktisk kuler hahahah istede for i h1 hvor man må reloade ak 999999 ganger og fortsatt så er den ikke reloadet...

Lenke til kommentar

altså jeg er til dels enig med hva du skriver, er enig i at opptimaliseringen ikke er bra nokk enda, men man må også huske at det er et early accses spill. altså for og si det litt sånn så har h1z1 vært ute en God stund nå og har spilt det ganske mye, og pr nå så har battlegrounds mye mindre bugs en h1. la meg rett og slett være ærlig her H1 har så mye bugs at spillet virker rett og slett ikke, også har jo også battlegrounds gått ut og sagt at det første dem skal gjøre er og netopp optimalisere spillet, rett og slett elsker dette spillet, man kan til og med ta opp en AK og den skyter faktisk kuler hahahah istede for i h1 hvor man må reloade ak 999999 ganger og fortsatt så er den ikke reloadet...

 

men keep up the good work :)

Lenke til kommentar

Jeg storkoser meg med PUBG, men jeg er også enig med artikkelforfatter. Ytelsen i dette spillet er til tider forferdelig med kraftige fps drops, spesiellt i byene. Og netcoden er også av diskutabel kvalitet. Kuler man får hitmarker på men ikke gjør skade er det som får meg til å rage quitte ett spill raskest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Igjen blir anmelder kritisert for å si sin mening, og ikke xxshadowhunter007 sin.

 

Vær forsiktig hva dere ønsker dere, vil dere ha en generisk spillside betalt av spillselskaper for å selge? Vil dere ha kjedelige artikler helt uten substans og en og annen kontroversiell uttalelse? De er det nemlig 500 av.

 

Et googlesøk bekrefter at det anmelder sier ikke er en slags fantasi, men påpeker noen feil ved et seriøst forsøk på å ta sjangeren. Spillet er ikke ferdig, hvor ferdig er det? Les artikkel. Så ferdig.

 

/rant

Endret av Mammakamelen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...