Gå til innhold

Perspektivmeldingen 2017


Anbefalte innlegg

Tror dere Perspektivmeldingen 2017 faktisk vil endre perspektivet til befolkningen?

Nå er en del utfordringer velferdsstaten står ovenfor brettet ut og blottlagt for oss. Vil vi faktisk la gamle ideer dø og tillate nye å overta plassen. Eller vender vi det døve øre til?

 

Noen av utfordringene er lav arbeidsdeltakelse og ytelse, innvandring, aldrende befolkning og reduserte inntekter fra oljesektoren. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Perspektivmelding er ren bullshit. De sier at velferdsstaten vil gå under fordi Norge mangler 5 milliarder kroner. Så jævla forbaskede bullshit. Norge gav 31,7 milliarder kroner i bistand året 2014.

 

https://www.nrk.no/norge/disse-landene-fikk-flere-milliarder-kroner-fra-norge-1.12302320

 

 

 

Dette er grunnen til at jeg ikke lenger feirer 17 mai. Å feire 17 mai er det samme som å feire landsforræderi.

Høyresiden eller venstresiden. Sosialist eller liberalist. Spiller ingen rolle. Stortinget og politikerne bullshit og kommer med masse piss. Norge har ikke penger til å bruke til sitt eget folk. Å gi 30 milliarder i bistand har vi ingen problemer med. Jævla landsforrædere hele gjengen. Aldri i livet om jeg heiser opp flagg i mai måned. Ren landsforræderi og landsforræderi støtter jeg ikke. Demokrati i Norge er pisskorrupt. 

Endret av Motstandpolitiker
Lenke til kommentar

Aldri i livet om jeg stemmer på Stortingsvalg 2017. Disse landsforræderne stemmer jeg ikke på. 

Demokratiet er korrupt og jeg boycotter demokrati. 

 

Om kommunistene innfører plikt til å stemme. Hvis disse kommunistene innfører pliktig valg. Alle må stemme uansettt hva de mener. Det er ikke frihet, men kommunist oppførsel som i Nord Korea. Vekk med alle landsforrædere i Norge. Obligatorisk valg er piss og tull. Da kriger jeg heller for frihet mot disse landsforræderne på Stortinget.

 

Nei til 

Kommunisme

Sosialisme

Marxisme

Political Correctness

Landsforrædere

Sosial rettferdighet

 

 

Lenge leve friheten

Endret av Motstandpolitiker
Lenke til kommentar

Man har ikke obligatorisk valgdeltagelse i Norge .... enda.

 

(Det vil neppe bli innført før valgdeltagelse begynner å duppe under 50%).

 

Jeg sloss for min frihet den dagen de innfører obligatorisk valgdeltakelse.

Aldri i livet om jeg skal la Norge bli et Nord Korea. Lenge leve frihet.

 

Lenge leve frihet. For meg er frihet viktigst. Kommunistene er landsforrædere.

Endret av Motstandpolitiker
Lenke til kommentar

Tror dere Perspektivmeldingen 2017 faktisk vil endre perspektivet til befolkningen?

Får virkelig håpe det, men ser ikke slik ut så langt. For nå ser det ut til at velgerne fortsetter å stemme de politikerne som lover mer til alle gode formål, lykkelig uvitende om at de er i ferd med å sende velferdsstaten utenfor stupet og sparke de svakeste som trenger sikkerhetsnettet mest utenfor stupet med flere triste skjebner og flere selvmord som resultat.

 

 

Perspektivmelding er ren bullshit. De sier at velferdsstaten vil gå under fordi Norge mangler 5 milliarder kroner. Så jævla forbaskede bullshit. Norge gav 31,7 milliarder kroner i bistand året 2014.

Nei, den vil gå under fordi vi vil gå med underskudd på 5.1% av BNP i perioden 2030-2060. Det er slettes ikke bullshit, men en langvarig advarsel økonomene jevnlig har kommet med i mange mange år at vi er i ferd med å pådra oss hollandske syke om vi ikke legger om kursen og prioriterer hardere. Så langt for døve ører. For handlingsrommet fra handlingsregelen har ikke blitt investert i vekstfremmende skatteletter, infrastruktur og utdanning slik det var tenkt, men går blitt brukt opp på bistand, kulturhus og økte trygder istedet. I fremtiden er det nok norske syken og våre politikeres udugelighet som økonomene vil advare andre land mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...