Gå til innhold

ANMELDELSE: Thimbleweed Park


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Å herregud! Bedre en Zelda!!!!

 

Kunne ikke holde igjen...

 

Fulgt litt med på dette og det ser ut til å bli et kjøp.

 

LarZen som nok en gang prøver snakke ned folk som er kritisk til NOE SOM HELST. Kunne ikke dy meg...

Var vel kanskje et middels forsøk på en spøk, men den samme blir jo gjentatt i kommentarfeltet på hver jævla anmeldelse etter Zelda..

Lenke til kommentar

 

Å herregud! Bedre en Zelda!!!!

 

Kunne ikke holde igjen...

 

Fulgt litt med på dette og det ser ut til å bli et kjøp.

 

LarZen som nok en gang prøver snakke ned folk som er kritisk til NOE SOM HELST. Kunne ikke dy meg...

Man kødder ikke med larZen, han er jo kjendis (i følge ham selv vel og merke etter at han fikk levert et spill litt for tidlig) og hans ord er jo lov her inne, (også i følge ham selv). Man er heller ikke kritisk til larZen, da har man bare feil(i følge han selv)

larZen er gud ( i følge ham selv)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

MM var da slettes ikke et dårlig spill, jeg hadde masse glede av det, det var både spennende, utfordrende og litt nifst :p Valg av figurer bestemte hvordan du måtte løse spillet, det var jo også en kul vri.

Nei det var som sagt ikke er dårlig spill, men det er ganske kjedelig å spille idag. Prøvde det senest i fjor med DOTT remastered. Om man absolutt skal spille det anbefaler jeg fanremaken Maniac Mansion Deluxe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

MM var da slettes ikke et dårlig spill, jeg hadde masse glede av det, det var både spennende, utfordrende og litt nifst :p Valg av figurer bestemte hvordan du måtte løse spillet, det var jo også en kul vri.

Nei det var som sagt ikke er dårlig spill, men det er ganske kjedelig å spille idag. Prøvde det senest i fjor med DOTT remastered. Om man absolutt skal spille det anbefaler jeg fanremaken Maniac Mansion Deluxe.

Enig at MM ikke har eldes veldig bra så fanremake er nok å anbefale. Spilte spillet mest i sin tid på C64 og har mye gode minner. Som DashFiss sier var spillet til tider nifst. Ble ofte litt stressa i sekvenser man hadde dårlig tid mens man glir jaget av Ed med familie.

 

Får ofte gode forhold til spill med god musikk og introlåta til MM er noe av grunnen til at jeg husker det så godt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...