Gå til innhold

SNIKTITT: Samsung Galaxy S8 Vi har prøvd Samsung Galaxy S8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva dere mener med fingerprintsensor. Snur man telefonen (slik jeg antar folk flest bruker den, altså med skjermen mot trynet) er den da vitterlig til venstre ut i fra bildet deres, og høyrehendte må strekke pekefingeren over litt av kameraet for å låse opp? Testet med en imaginær fingerprintsensor på min S7 Edge. Er det noe jeg ikke skjønner?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Sliter med å like trenden.

1) I mange sammenhenger holder jeg telefonen på en måte som gjør at jeg trenger areal som ikke er trykksensitivt

2) En av to ganger låser jeg opp telefonen når den ligger på bordet. Da er det veldig upraktisk at sensoren ligger på baksiden.

 

Sikkert en flott telefon, men jeg avventer Sonys lansering i april ...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Styrer uansett unna alt fra Samsung. Foretrekker ting som holder ei stund.

 

Styr unna kommentarfeltet for Samsung-produkter også da, så er livet ditt komplett.

 

Ellers:

 

Fin telefon, bra at de ikke dumpet 3.5mm... MEN - de bommet med bakside av glass og plassering av fingeravtrykksensor. Men igjen så sitter jeg med mitt opprinnelige inntrykk at *bare* pga design så kommer den til å selge som hakka møkk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Flott telefon, men har Samsung prestert å kjøre sitt eget løp med tanke på skjermtastene? Pleier ikke tilbakeknappen å være plassert helt til venstre? Utrolig meningsløst om Samsung nok engang ikke gidder å standardisere seg på linje med Android generelt. De har en lei uvane til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott telefon, men har Samsung prestert å kjøre sitt eget løp med tanke på skjermtastene? Pleier ikke tilbakeknappen å være plassert helt til venstre? Utrolig meningsløst om Samsung nok engang ikke gidder å standardisere seg på linje med Android generelt. De har en lei uvane til det.

 

Man kan velge, slik som LG og andre produsenter har muligheten til. Jeg synes forøvrig det er mye diggere å ha knappen på høyre side. Må strekke tommelen godt for å nå bort til den venstre knappen med høyre tommel. S7 Edge/S8 Plus er svære telefoner og jeg antar de fleste bruker tilbakeknappen mer enn de bruker multitaskknappen.

 

Forøvrig så er kilde gsmarena:

 

The navigation buttons have gotten a fresh look, and whaddayaknow, Samsung's done the unthinkable and made them customizable - you can now have the back key on the left and the task switcher on the right like Google would have it.

Endret av Klatt3n
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Endelig noe som kan være en verdig erstatter til min nexus 6, selv om jeg har alltid hatet alle versjoner av "touch-wiz" så langt.

 

Er jo ikke TouchWiz lenger! 

 

A much sleeker UI, Grace UX replaces the tainted TouchWiz that some folks like to bash just for kicks now, based on early releases when the hardware wasn't powerful enough to support all the features Samsung crammed in it. Anyway, our experience with Grace has been positive and there's no reason to expect less than that from the S8 in the long run.

Endret av Klatt3n
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Endelig noe som kan være en verdig erstatter til min nexus 6, selv om jeg har alltid hatet alle versjoner av "touch-wiz" så langt.

 

Er jo ikke TouchWiz lenger! 

 

A much sleeker UI, Grace UX replaces the tainted TouchWiz that some folks like to bash just for kicks now, based on early releases when the hardware wasn't powerful enough to support all the features Samsung crammed in it. Anyway, our experience with Grace has been positive and there's no reason to expect less than that from the S8 in the long run.

 

 

De kan kalle det og si hva de vil, endrer ikke at det har vært dritt i forhold til vanilla android siden S #1. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Skal jeg kjøpe Xiaomi MI mix eller samsung s8? Klarer virkelig ikke bestemme meg! Kan noen ta avgjørelsen for meg og begrunne hvorfor??

Jeg ville starte med å sjekke hvem som støtter 4G800. Om et par år kan 3G900 være historie, og 2G900 på bygda går trått.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...