Gå til innhold

Nintendo skal ha fikset problemene med venstre Joy-Con


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendte mail til bergsala for to dager siden og fikk dette i svar:

 

Hei

Ta kontakt med butikken så sender de den venstre Joycon inn til oss. Legg med feilbeskrivelse og kopi av kjøpskvitteringen. Vi trenger kun joycon.

 

Med vennlig hilsen/Best regards

 

Jo Inge Steinbakken

Service Manager

 

Bergsala AS

Postboks 2101

NO-3255 Larvik

Skulle gjerne sett at man fikk nye kontrollere med en gang. Skuffende for mange som ikke har kjøpt seg ekstra kontroller og ikke kunne spille på over en uke pga en feil fra nintendo sin side.

Endret av Mauro
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sendte mail til bergsala for to dager siden og fikk dette i svar:

 

Hei

Ta kontakt med butikken så sender de den venstre Joycon inn til oss. Legg med feilbeskrivelse og kopi av kjøpskvitteringen. Vi trenger kun joycon.

 

Med vennlig hilsen/Best regards

 

Jo Inge Steinbakken

Service Manager

 

Bergsala AS

Postboks 2101

NO-3255 Larvik

Skulle gjerne sett at man fikk nye kontrollere med en gang. Skuffende for mange som ikke har kjøpt seg ekstra kontroller og ikke kunne spille på over en uke pga en feil fra nintendo sin side.

Spør i butikken kor lang tid det vil ta - e det øve ei uga så be om ein lånejoycon. Aligavel surt.

Lenke til kommentar

Sendte mail til bergsala for to dager siden og fikk dette i svar:

 

Hei

Ta kontakt med butikken så sender de den venstre Joycon inn til oss. Legg med feilbeskrivelse og kopi av kjøpskvitteringen. Vi trenger kun joycon.

 

Med vennlig hilsen/Best regards

 

Jo Inge Steinbakken

Service Manager

 

Bergsala AS

Postboks 2101

NO-3255 Larvik

Skulle gjerne sett at man fikk nye kontrollere med en gang. Skuffende for mange som ikke har kjøpt seg ekstra kontroller og ikke kunne spille på over en uke pga en feil fra nintendo sin side.

Fra forbrukerkjøpsloven:

Hvis selgerens avhjelp vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke vil bli avskåret fra å bruke tingen, kan forbrukeren kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning. Dette gjelder likevel bare hvis kravet fremstår som rimelig sett i forhold til forbrukerens behov og den kostnad eller ulempe som selgeren påføres.

 

Vet ikke om du vil komme noe sted med det når det gjelder spillutstyr, det er nok mer tenkt for viktigere ting!

Lenke til kommentar

Sendte mail til bergsala for to dager siden og fikk dette i svar:

 

Hei

Ta kontakt med butikken så sender de den venstre Joycon inn til oss. Legg med feilbeskrivelse og kopi av kjøpskvitteringen. Vi trenger kun joycon.

 

Med vennlig hilsen/Best regards

 

Jo Inge Steinbakken

Service Manager

 

Bergsala AS

Postboks 2101

NO-3255 Larvik

Skulle gjerne sett at man fikk nye kontrollere med en gang. Skuffende for mange som ikke har kjøpt seg ekstra kontroller og ikke kunne spille på over en uke pga en feil fra nintendo sin side.

Er ikke Nintendo sin feil :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Switch i dag på Platekompaniet. Har problemer med venstre joy-con som fulgte med. Og som om dét ikke var nok, har jeg problemer med den jeg kjøpte separat også. Det er ille nok til at det er ubrukelig å spille på tven, da det lille brekket jeg opplever i signal er nok til å få meg drept i f.eks Bomberman.

Amatørmessig at en gammel kjempe som Nintendo ikke klarer å unngå denne type barnesykdom. Jeg gremmes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...