Gå til innhold

Kamptråd - Middlesbrough vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unnskyld meg hva faen er dette for no? Vi stiller toppa i ubetydelige matcher, mens vanskelige bortematcher som dette stiller vi med et tøyselag...

Nevn en ubetydelig match vi har stilt toppet i i det siste. Du kan ikke. Vi har ikke spilt en ubetydelig kamp. Dessuten er Mou nødt til å rullere. Vi har massevis av slitne spillere.

 

Men hva er greien med at vi spiller med tre bak for tiden? Skjønte det borte mot Rostov og borte mot Chelsea. Hadde trodd vi gikk tilbake til 4-3-3 / 4-2-3-1 nå. Er ærlig talt noe skeptisk til 3-4-3. Har ikke sett like dominant ut i mine øyne.

Lenke til kommentar

 

Unnskyld meg hva faen er dette for no? Vi stiller toppa i ubetydelige matcher, mens vanskelige bortematcher som dette stiller vi med et tøyselag...

Nevn en ubetydelig match vi har stilt toppet i i det siste. Du kan ikke. Vi har ikke spilt en ubetydelig kamp. Dessuten er Mou nødt til å rullere. Vi har massevis av slitne spillere.

 

 

LC mot Hull

EL mot St. Etienne der vi har en 3-0 ledelse å gå på

LC mot Southampton

FAC mot Chelsea

 

For å nevne noen i det siste. Ja selvfølgelig må Mourinho rullere NÅ, vi har jo brukt nærmest samme lag hele sesongen. SELVFØLGELIG er de slitne.

Lenke til kommentar

Enig i den mot St. Etienne. Resten synes jeg var verdt å satse på.

 

Uansett er Pogba, Herrera og Zlatan ute i denne kampen. Vi har faktisk ingen sentrale midtbanespillere på benken heller, men flere forsvarsspillere. Så midtbanen måtte bli treg. Satser på at Martial og Mkhitaryan kan komme inn å avgjøre om resten av laget ikke klarer det. Førstnevnte har vel vært småskadet i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...