Gå til innhold

Snart kan vi se de første bøyelige mobilene fra Samsung – og de blir eksklusive


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjerm som bøyes fram og tilbake over tid?

Det kommer til å se skrotete ut i løpet av kort tid, og trolig noe som feiler.

Dette er jeg relativt pessimistisk til.

 

Thomas Watson, president of IBM, 1943

"I think there is a world market for maybe five computers."

 

Det er ikke tvil om at bøyelige skjermer er i den neste tech gruppen før vi går over til neste steg.

Tviler på den første blir noe særlig bra men det er riktig vei for mindre mobiler/tablets med mulighet for større skjerm enn i dag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Skjerm som bøyes fram og tilbake over tid?

Det kommer til å se skrotete ut i løpet av kort tid, og trolig noe som feiler.

Dette er jeg relativt pessimistisk til.

 

Thomas Watson, president of IBM, 1943

"I think there is a world market for maybe five computers."

 

Det er ikke tvil om at bøyelige skjermer er i den neste tech gruppen før vi går over til neste steg.

Tviler på den første blir noe særlig bra men det er riktig vei for mindre mobiler/tablets med mulighet for større skjerm enn i dag.

Litt usikker på om din analogi er svært relevant her?

Jeg tviler ikke på at noe mindre og føyelig kommer i en framtid, men at dagens teknologi er god nok til å bli "rullet" ut og inn, eller bøyd mange ganger per dag gjenstår å se.

Jeg tror også at det ekstra momentet å skulle "flippe ut" en skjerm er noe mange ikke vil ønske.

 

Jeg får håpe at vi kan bli positivt overrasket, men som sagt har jeg tvil om dette fungere utover å begeistre innovatører som bare "må ha det" for "show off".

"The proof is in the pudding!"

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Hvis de kommer forbi stadiet med å vise andres prototyper og si de skal gjøre det samme, så kanskje det blir noe av, og hvis det blir noe av så kommer folk til å kjøpe dem om de koster 20 000 kroner eller mer, men de første kommer til å gå i stykker, så må de forbedre design, og så ender vi opp med fungerende enheter en gang i fremtiden... det tipper jeg. :)

Lenke til kommentar

Skjerm som bøyes fram og tilbake over tid?

Det kommer til å se skrotete ut i løpet av kort tid, og trolig noe som feiler.

Dette er jeg relativt pessimistisk til.

 

Oppfinnere og utviklere er ikke pessimister. Slikt er heller ikke utviklet over natta. Det er ingen tvil om at dette kommer. Så får folk være pessimister så mye de vil mens utviklerne står på og er optimister.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...