Gå til innhold

Kamptråd - Nord-Irland vs Norge (VM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Keepere: Jarstein, Hansen og Nyland
Forsvar: Semb Berge, Elabdellaoui, Hedenstad, Hovland, Reginiussen, Skjelvik, Svensson, Valsvik
Midtbane: Sander Berge, Berget, Berisha, Dæhli, M. Elyounoussi, Henriksen, Johansen, Konradsen, Nordtveit
Spisser: Diomande, T. Elyounoussi, King og Søderlund

Lenke til kommentar

Spent på å se hva svensken får til. Regner ikke med samba fotball, men tror nok han er noen hakk hvassere og klarere enn den klovnen Høgmo som satt sist.

Samme her. Jeg er ikke optimistisk eller noe, men med en ny trener får vi en del muligheter. 0-0, 1-0 eller 0-1, Nord-Irland er jo enda kjedeligere enn oss, men er sikker på at vi gjør det bedre uten Høgmo.

Lenke til kommentar

Det er søndag den spilles..!, har hele tiden gått rundt og trodd det var lørdag som var den 26.

Har gledet meg til øll og landskamp om en uke.

Seine kvelden på en Søndag, hva pokkers tidpunkt er det å ha landskamp på??

Nei synes Søndagskvelden er fin nok til fotball den.

 

Blir en kjedelig kamp. Men trenerskiftet gir akkurat nok boost til at vi prikker inn et mål på en dødball. 0-1.

Lenke til kommentar

Jada. Var bare en (dum) spontanreaksjon fordi jeg var lurt til å tro det var lørdag. Beklager
Sikkert bare bra de får mest mulig tid på seg.

-----------------

 

Det har vært en intens uke med mange innblikk i hva som skjer under oppholdet i London.
Nå er de ankommet Nord Irland. Blir spennende å se hvordan det blir.

 

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har gledet meg så mye til en landskamp siden vi var i gruppe med Danmark og Portugal for noen år tilbake. Forventer ingen fyrverkeri og gruppa er mer eller mindre kjørt, men blir deilig å ikke ha en inkompetent fjott på sidelinjen. Har trua på at Lagerbäck kan levere mesterskap i 2020.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...