Gå til innhold

Ghost Recon: Wildlands er den største lanseringen så langt i 2017


Anbefalte innlegg

Igjen så har vi en merkverdig situasjon hvor dem mest høylytte i sosiale medier blir overkjørt av mangfoldet. I 2016 så var det Call of Duty: Infinite Warfare som fikk gjennomgå på sosiale medier og hvor YouTube traileren ble raskt den mest nedstemte videoen på tjenesten.

 

Det stoppet dog ikke mangfoldet som kjøpte såpass mange kopier at det ble det mest selgende spillet i 2016 på konsoll. 

 

Ubisoft er ikke ukjent for å få mye dritt og hvor mye har til tider vært fortjent. Men tross mye negativitet rundt Ghost Recon: Wildlands så er det nok ikke mange som hadde trodd at i en periode med så mange store lanseringer som Nier: Automata, Zelda: Breath of the Wild og Horizon Zero Dawn for å nevne noen at Ubisoft sitt Ghost Recon: Wildlands ville bli den mest selgende lanseringen så langt i år.

 

2017 har startet med et brak med så mange sterke titler. Hva mer har 2017 på lur?

 

kilde

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På 3 plattformer. De andre er kun på 1 plattform hver, utenom Nier som også er på PC, men salgene der vil være lave. Hva er poenget ditt? At folk liker Ubisoft sine open world spill som er det samme om og om igjen? De er så like nå at de bare kan slå sammen alle seriene sine og det vil være det samme spillet.

Endret av Akrabra
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Her er jo alt relativt. Bra salgstall betyr jo ikke at spillet er bra. 

 

Personlig synes jeg det var utrolig dårlig basert på beta og ble ikke noe kjøp på meg.

 

Og er det ikke viktig at det blir klaget? At folk sier i fra at de ikke synes det er greit hvordan Ubisoft og andre holder på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal si......dem har laget en open world arkade shooter som ikke gjør noe som helst nytt med AI som er skikkelig laber som igjen skaper 0 engasjement fra spilleren.0 taktisk gameplay over spillet.

Jeg skjønte dette kom til å skje, dem vil aldri lære siden folk bare kjøper disse spillene blindt. Så tidlig i betaen at dette her var noe HEEELT annet enn dem først viste i trailere. Til å begynne med tenkte jeg dette kom til å bli drømmespillet...... 

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Poenget mitt var at klaging i sosiale medier har liten betydning i det store og hele. Ikke om hva som er best da det er en diskusjon som er like idiotisk som diskusjonene som foregår i Zelda anmeldelse tråden her på forumet.

Tror det har mye med den gjennomsnittlige forbrukern som kjøper 2-3 spill i året og som ikke enser at det eksisterer en Reddit eller en Neogaf som er i konstant aktiv diskusjon om alle mulige spill, samt det med at de mer interesserte ofte spiller flere titler i løpet av et år og ser gjerne fellesnevnere over alt, noe som ihvertfall hos meg har ført til en liten metthet når det kommer til 'Open World' titler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget mitt var at klaging i sosiale medier har liten betydning i det store og hele. Ikke om hva som er best da det er en diskusjon som er like idiotisk som diskusjonene som foregår i Zelda anmeldelse tråden her på forumet.

Men hvorfor gjøre et poeng ut av det? Har noen påstått noe annet eller mener du at folk generelt trur det å klage i sosiale medier har en stor innvirkning på salgstall?

 

Prøver ikke være kranglefant her skjønte bare ikke helt poenget med poenget ?

 

Likte du wildlands veldig godt?

Lenke til kommentar

 

Tror det har mye med den gjennomsnittlige forbrukern som kjøper 2-3 spill i året og som ikke enser at det eksisterer en Reddit eller en Neogaf som er i konstant aktiv diskusjon om alle mulige spill, samt det med at de mer interesserte ofte spiller flere titler i løpet av et år og ser gjerne fellesnevnere over alt, noe som ihvertfall hos meg har ført til en liten metthet når det kommer til 'Open World' titler.

 

 

Du er nok inne på noe der ja!

 

 

Men hvorfor gjøre et poeng ut av det? Har noen påstått noe annet eller mener du at folk generelt trur det å klage i sosiale medier har en stor innvirkning på salgstall?

 

Prøver ikke være kranglefant her skjønte bare ikke helt poenget med poenget

 

Likte du wildlands veldig godt?

 

 

Jeg gjør et poeng ut av det pga det er så mye negativitet i sosiale kanaler. En aldri så liten "dem er av liten til ingen betydning" post om du vil. Ganske så deilig da det er ekstremt slitsom å lese så mye dritt. Og nå brukte jeg det siste Call of Duty og Wildlands/Ubisoft som eksempler da dem har gjort det så veldig bra tross dette. Men det gjelder jo veldig veldig mange andre spill også.

 

Wildlands er ok alene men til tider veldig gøy med venner :) 

Lenke til kommentar

Men är du aldrig skyldig att göra det samma då? Dissar ned på spel som faktist säljer/sålde bra?

 

Å joda. Men det er ikke den type kommentarer jeg tenker på men mer disse usaklige troll hatende kommentarene. Jo jøss jeg som folk flest sier ifra og er uenig i anmeldelser og hvor bra mange forskjellige spill er. Og det er bare positivt. Kjedelig om alle var støpt i den samme forma... :D

 

Er dem som tar det skrittet videre og hvor det går over til tull å tøys jeg tenker på. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...