Gå til innhold

Den store kvinnesjåvinismedagen, 8 mars 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Jeg er en arisk hvit, ikke-røykende, heterofil mann, som nedstammer fra den kristne urbefolkningen i Groruddalen. Hvem skal ivareta mine rettigheter?

 

Edit: jeg så akkurat et intervju med bandet Razika på TV2. Neste ereksjon kommer om 14 dager.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Jeg er en arisk hvit, ikke-røykende, heterofil mann, som nedstammer fra den kristne urbefolkningen i Groruddalen. Hvem skal ivareta mine rettigheter?

 

Edit: jeg så akkurat et intervju med bandet Razika på TV2. Neste ereksjon kommer om 14 dager.

Hvorfor skrivet du at du er arisk og hvit? Er vi ikke alle sjeler, som er skapt likeverdige under Gud? Det er hva som er galt i dagens samfunn, vi er ikke lenger likeverdige. Det er noen som er mer verdige enn andre. Dette er noe som kom med multikulturalismen og med ulik venstreside filosofi. Ulogiske greier. Endret av OleNord
Lenke til kommentar

Jeg er en arisk hvit, ikke-røykende, heterofil mann, som nedstammer fra den kristne urbefolkningen i Groruddalen. Hvem skal ivareta mine rettigheter?

 

Edit: jeg så akkurat et intervju med bandet Razika på TV2. Neste ereksjon kommer om 14 dager.

 

Det glemte den viktigste faktoren: Avhold? Fast jobb? Funksjonshemmet?

Lenke til kommentar

Markeringen av Kvinnedagen i Norge er på noen måter et hån mot menneskene den skal rette søkelyset mot. De fleste parolene i Norge er selvsentrert og viser hvor fjernet vi er fra situasjonen til de fleste kvinner. Til og med FN sin norske utgave misforstår:

 

 

 

Kvinner diskrimineres i arbeidslivet. Det eksisterer et lønnsgap mellom kjønnene også i Norge.

 

Lønnsgapet eksisterer ikke. At ideen proklameres bidrar til splittelse og forvirring. Vi har en inntektsforskjell i Norge, ikke en lønnsforskjell. Ordene vi bruker betyr noe.

 

Norge er på tredjeplass i verden innen likestilling. Vi burde snart hjelpe andre opp på vårt nivå. Men vi skal jo heller ikke hvile på våre laubær. Noe som SeFF ikke gjør og som får meg til å se lysere på fremtiden.

 

Kvinnedagen er en viktig ide. Den betyr / kunne betydd noe for de 200.000.000 jentene som er kjønnslemlestet eller de som blir lovlig giftet vekk så tidlig som 9 år gamle. Men kvinner må ønske å slåss for disse menneskene. Vi kan ikke ta alle kampene på en gang, burde vi ikke da velge de flest av viktigste? I hvert fall kutte ned fra flere titalls paroler til tre, fire stykker. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bare sånn i tilfelle noen skulle tro at takhøyden ble for høy:

 

http://www.dagbladet.no/nyheter/slik-ble-budskapet-om-rettigheter-for-prostituerte-mottatt-i-8-mars-toget-i-oslo/67381332

REVET I STYKKER: «Sex workers rights = human rights» sto det på parolen til Prostituertes interesseorganisasjon i Norge (PION). Det var det noen i kveldens 8. mars-tog i Oslo som ikke likte. Resultatet, en ødelagt parole, ser du over

Slik ble budskapet om rettigheter for prostituerte mottatt i 8. mars-toget i Oslo

 

 

 

REVET I STYKKER: «Sex workers rights = human rights» sto det på parolen til Prostituertes interesseorganisasjon i Norge (PION). Det var det noen i kveldens 8. mars-tog i Oslo som ikke likte. Resultatet, en ødelagt parole, ser du over

REVET I STYKKER: «Sex workers rights = human rights» sto det på parolen til Prostituertes interesseorganisasjon i Norge (PION). Det var det noen i kveldens 8. mars-tog i Oslo som ikke likte. Resultatet, en ødelagt parole, ser du over

Lenke til kommentar

Bare sånn i tilfelle noen skulle tro at takhøyden ble for høy:

 

http://www.dagbladet.no/nyheter/slik-ble-budskapet-om-rettigheter-for-prostituerte-mottatt-i-8-mars-toget-i-oslo/67381332

REVET I STYKKER: «Sex workers rights = human rights» sto det på parolen til Prostituertes interesseorganisasjon i Norge (PION). Det var det noen i kveldens 8. mars-tog i Oslo som ikke likte. Resultatet, en ødelagt parole, ser du over

Slik ble budskapet om rettigheter for prostituerte mottatt i 8. mars-toget i Oslo

 

 

 

REVET I STYKKER: «Sex workers rights = human rights» sto det på parolen til Prostituertes interesseorganisasjon i Norge (PION). Det var det noen i kveldens 8. mars-tog i Oslo som ikke likte. Resultatet, en ødelagt parole, ser du over

REVET I STYKKER: «Sex workers rights = human rights» sto det på parolen til Prostituertes interesseorganisasjon i Norge (PION). Det var det noen i kveldens 8. mars-tog i Oslo som ikke likte. Resultatet, en ødelagt parole, ser du over

 

Tror det er noe fornuftig der ett eller annet sted midt mellom Siv Jensen og rabiate mannehatende rødstrømper.

 

Jeg vil si at de mest utsatte av alle kvinner i Norge (forutenom de Niqapkledde slavene), er nettopp de prostituerte. At disse nær sagt blir angrepet av Ottar-ekstremister blir jo ett paradoks uten sidestykke.

Lenke til kommentar

Hvor var likestillingen i den såkalte Hemsedalsaken?

 

4 likeverdige og likestilte mennesker drakk seg drita (eller dop), hadde sex, sugde, gliste og var åpenbart med på det alle sammen!

Men én av dem angret seg...

 

Hadde det vært en av mennene, hadde alle bare ledd av det.

 

Men jenta angret seg, og påsto seg voldtatt. Men hun var meget aktiv i sex'en, til alt overmål bevist med video, og retten frifant selvsagt gutta!

 

Men det store spørsmålet her er jo: Hvorfor ble ikke hun tiltalt for å ha hatt sex med "personer som var for full til å ta vare på seg selv"? Når det var det argumentet aktor brukte mot gutta?

 

Vi har jo likestilling i Norge, ikke sant?

Endret av ozone
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...