Gå til innhold

Vår ABSURDE felles historie


Anbefalte innlegg

Under denne leken kan dere komme på alt som går ann å komme på, lag ord av eksitrerende ord. Ordentlige ord kan dere også bruke. Med mindre unntak, det skal være leselig, ikke nødvedig forståerlig. Det er det som gjør denne leken ABSURD. Dere kan også ta i bruk kun et ord fra en av mine andre leker, denne leken Nytt KOMISK ord fra siste ord-leken, dere trenger ikke å gjøre det, hvis dere ikke vil da. :yes: Denne leken fungerer akkurat samme som denne leken Vår felles historie.

Det viktikste med denne leken er at man har noen ABSURDE ord, man selv har laget av eksisterende ord. Det ordet trenger ikke på død og liv ha betydning, det er helt opp til dere om dere vil lage betydning eller ikke. Vær post skal bare inneholde ett ord, og fortsett historien med et ord som ledes av det forrige.


Når man kommer til et punktum, da skal ordene ramses opp til en settning. Det gjør det letter for meg å lage en sammendrag av det vi har skrevet. Sammendragen legger jeg under første post, sånn at det blir lettere å finne dem.

 

OBS: Glemte å si, hvis dere velger å lage en betydning til deres Absurde ord, da skal betydningen spoiles.

Slik spoiler man: [*spoiler] ---din sistat---

for dem som ikke vet hvordan det gjøres.  :wee:  For all del Ikke bruk stjernen som jeg gjorde. :hmm:

 

Jeg gir dere æren i å starte. :wee:

PS: Hvis dere luer på noe send meg pm.

 

 

 

Kappittel 1

 

 

Del: 1-13

Skaftesoppen fantes bare ved det hyperoptimaliserte tissreservatet mot nord. Nøffkjøtt ble balsamert med blågule parrekarri. Det utviklet seg alltid med fotsopp og fruktdiagnose til traktorskinka utgikk fullstendig. Så oppstod diafragmatiske stenoser oppå utgamle og hatung. Stenosene ble overkjørt av hyperfragmatiske brennvåtkadaver uten råhårsår soyasausånde bestående av soyasaus. Ingen gummidåser å se. Fordi ingen gummidåseskapere var befruktningshormonert tilstrekkelig nok til å strålingsdatere eplene fra Norsverdangeigemark. Marken ble gjødslet hyperoverdrevet med superorganisksprenktmøkkpartikler fra et digert rartarium. Prosessen varte i 3000 kubikkminutter sammenhengende.

 

Dessuten var katastrofealarmen full av muggsopp. Ingen prompbrann greide å ta seg til Gravrotrompa uten kuk i merkurgruva borti Slettåsteigen gruveborelag. Men da gruveinspektørfullmektig la fram dos i årsmøtet ved Skrotingberget på storrævahauen. Møtet ble dessverre for übergørr kjedelig, siden den TV-avhengige idiotrakkaren Odd-Gjermund Karskbakken tok kvelden. Men for noen andre møtehomser ble tilogmed ensteinfjær morsomt. Ensteinfjæren var altfor steinete og fjærete, varbåde enorm og antennelignende samt groverævbørster. Obama hadde fyllenerver av universalastronomiske vaffelpeniser, medregnet pannekakepenisene fra Absurdekromtakarkordgolvland. Absurdekromtakarkordgolvlandinnbyggerne var steikrike, de andre gompeluffene ble altfor fulle av hjemmesvidd alkoholisertpinnsvinmiddpenis, cannabisrøyket penishårvorte ble innsideregulert tarmgass.

 

Nytt:

Del: 2-13

Krumkakestøvler ble foretrukket istedenfor marmeladesjampinjong med mangograteng og sprengte flintpeniser. Overmajorbananen var hårløs og stupfull, bananmajoren var altids hyperdritings, ogskeitden med penisen inni bjørnefitte, fitta feis ekstremt langdrygt. Så kom mursteingnageren på noe superglupt, hans penis hypermuterte til himmels og ned igjen kunne blottermajoren få hypersjeldne hypercrokanbomber fra Follo via Russland og innom Inonesia. Putin var russedritings på presidentkontoret til overmajordomusen Noldusklodrik Fjonberg ble ekstremutvist fra Gompeakademiet som underkontrollert av fanatiske sure gammelostinnpakkere og saltsuremoderbrikkeprodusenter var avfallsorienterte vafellpannekaketurbin.

 

Men da Jens kom til multiskitparadoksuniverset på torget i Shanghai, der møtte han overalkoholikergravmesterentomatordfører Gravenberg var utenomjupitersk og rå av ekte kalkunposefyll og syrevaffeldrikke tilsatt natronkonsentrat og truckdiesel.

 

 

 

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...