Gå til innhold

Nettbutikk kan ha avslørt Middle-earth: Shadow of Mordor-oppfølgeren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært artig om man kunne beveget seg utenfor Mordor - Ikke akkurat det estetisk peneste stedet i Middle Earth

 

Jeg er personlig ikke helt enig med de som mener at Shadow of Mordor er et kjedelig/uestetisk sted. Slik jeg husker det, har den første delen av spillet en tydelig mørk, tung og unik personlighet, mens området man låser opp cirka halvveis preges av en mer naturlig og lysere tone. Det fungerer utrolig godt imo, med digre fjell, mørke skygger og litt attåt.

 

At de kan gjøre noe nytt og annerledes i oppfølgeren, er jeg selvfølgelig med på. :)

Lenke til kommentar

Skulle het light of mordor. Hvor du spiller en badass uruk. Som drar rundt I middel earth og "spread the light of mordor" kunne dra til the shire og hugge ned små hobbiter. Så dra til woodland relms og vise disse alvene et og annet triks.

 

Skulle ønske man kunne spille som Alv eller menneske uruk ETC. så kunne man alliere seg med forskjellige andre, å foreskempel starte krig mot alle mennesker for.eks og brenne ned byer med hæren din *DREAM GAME*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...