Gå til innhold

PODKAST: Min største skuffelse gjennom et langt spilliv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var med spenning jeg leste meg igjennom for å se hva den store skuffelsen var..... lettet over at det var hovedsakelig tekniske problemer som var problemet :)

 

Vel har ikke rørt disse titlene siden 90-tallet, og er ganske sikker på at disse ikke har eldes veldig bra. Men i sin tid var de fantastiske i mine øyne. FMV var vel noe som dukket opp for å eliminere piratvirksomheten (brenne 6-7 CD'er på denne tiden var kostbart). Det var nytt og spennende, men ikke nødvendigvis en uttrykksform som var spesielt bra og gjerne mtp. på kreativ frihet, dårlig tid og billige skuespillere.

Jeg liker Tim Curry i rollen i det første og 3. spillet, men Beast Within er likevel det spillet jeg husker best og som gjorde størst inntrykk. Phantasmagoria 2 var nok vesentlig dårligere enn det første, men jeg likte fortsatt historien og settingen bedre.

 

Takk for fin liten mimring :) - til info har jeg alle disse spillene i originalutgivelse og fortsatt med den store esken helt intakt (kanskje ikke "mint condition")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...