RookieNO Skrevet 30. april Skrevet 30. april Hva tenker folket om denne nyheten? https://www.vg.no/sport/i/lnMmGy/flere-medier-liv-golf-legges-ned Jeg klarer ikke helt å skjule hvor utrolig digg skadefryden er ovenfor klovnen Bryson DeChambeau som nå må stå med lua i hånda og håpe at han får en plass på PGA touren igjen. Jeg håper virkelig at PGA setter hardt mot hardt, og nå er lojale mot de spillerne som valgte å bli. Det er mange gode spillere på LIV som har fått en skikkelig skrape i lakken. Dustin Johnson, Brooks Koepka og Jon Rahm er andre jeg håper får en skikkelig Kanossa-gang tilbake til PGA. Rory koser seg nok nå
Elgen-Hansi Skrevet 30. april Skrevet 30. april Jeg syns det er helt fantastisk! LIV har vært kreft for golfverden...
Golf'ern Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai RookieNO skrev (På 30.4.2026 den 11.48): Hva tenker folket om denne nyheten? https://www.vg.no/sport/i/lnMmGy/flere-medier-liv-golf-legges-ned Jeg klarer ikke helt å skjule hvor utrolig digg skadefryden er ovenfor klovnen Bryson DeChambeau som nå må stå med lua i hånda og håpe at han får en plass på PGA touren igjen. Jeg håper virkelig at PGA setter hardt mot hardt, og nå er lojale mot de spillerne som valgte å bli. Det er mange gode spillere på LIV som har fått en skikkelig skrape i lakken. Dustin Johnson, Brooks Koepka og Jon Rahm er andre jeg håper får en skikkelig Kanossa-gang tilbake til PGA. Rory koser seg nok nå Det er jo helt herlig det Kanskje PGA Touren blir bra igjen, og verdensrankingen blir riktig.
wampster Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Håper folka som dro til LIV ikke får komme tilbake til PGA (eller DP world Tour).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå