Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hva tenker folket om denne nyheten?

https://www.vg.no/sport/i/lnMmGy/flere-medier-liv-golf-legges-ned

Jeg klarer ikke helt å skjule hvor utrolig digg skadefryden er ovenfor klovnen Bryson DeChambeau som nå må stå med lua i hånda og håpe at han får en plass på PGA touren igjen. Jeg håper virkelig at PGA setter hardt mot hardt, og nå er lojale mot de spillerne som valgte å bli. Det er mange gode spillere på LIV som har fått en skikkelig skrape i lakken. Dustin Johnson, Brooks Koepka og Jon Rahm er andre jeg håper får en skikkelig Kanossa-gang tilbake til PGA.

Rory koser seg nok nå :)

Skrevet
RookieNO skrev (På 30.4.2026 den 11.48):

Hva tenker folket om denne nyheten?

https://www.vg.no/sport/i/lnMmGy/flere-medier-liv-golf-legges-ned

Jeg klarer ikke helt å skjule hvor utrolig digg skadefryden er ovenfor klovnen Bryson DeChambeau som nå må stå med lua i hånda og håpe at han får en plass på PGA touren igjen. Jeg håper virkelig at PGA setter hardt mot hardt, og nå er lojale mot de spillerne som valgte å bli. Det er mange gode spillere på LIV som har fått en skikkelig skrape i lakken. Dustin Johnson, Brooks Koepka og Jon Rahm er andre jeg håper får en skikkelig Kanossa-gang tilbake til PGA.

Rory koser seg nok nå :)

Det er jo helt herlig det :D Kanskje PGA Touren blir bra igjen, og verdensrankingen blir riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...