Gå til innhold

Mass Effect: Andromeda - Fysisk Collector's Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser dessverre ut til at det er kun radiobilen.

 

 

Mass Effect: Andromeda Game is not included

Game SOLD SEPARATELY

 

Det nærmeste jeg klarer å finne er Collector's Edition Strategy Guide :huh:

Ja det er faktisk det som er collectors edition av spillet selv om du bare får en fjernstyrt bil og ikke med spill  :hm: Bethesda og Machinegames studios gjorde det samme med collectoren av Wolfenstein The New Order hvor du fikk statue av de mekaniske hundene og dogtags og diverse dokumenter men ikke spillet.

Lenke til kommentar

Ja det er faktisk det som er collectors edition av spillet selv om du bare får en fjernstyrt bil og ikke med spill  :hm: Bethesda og Machinegames studios gjorde det samme med collectoren av Wolfenstein The New Order hvor du fikk statue av de mekaniske hundene og dogtags og diverse dokumenter men ikke spillet.

 

What... Jeg har jo lyst å håpe på at du tar feil, men det er tross alt EA vi snakker om her. Desperate etter å pushe Origin-salg?

Skuffet, så til de grader. :nei:

 

EDIT: Har funnet fysisk "Deluxe Edition" til PS4 og XBone, men ingen til PC. Antar dette går tilbake til at de vil selge mest mulig via Origin...

Endret av Lutra
Lenke til kommentar

 

Ja det er faktisk det som er collectors edition av spillet selv om du bare får en fjernstyrt bil og ikke med spill  :hm: Bethesda og Machinegames studios gjorde det samme med collectoren av Wolfenstein The New Order hvor du fikk statue av de mekaniske hundene og dogtags og diverse dokumenter men ikke spillet.

 

What... Jeg har jo lyst å håpe på at du tar feil, men det er tross alt EA vi snakker om her. Desperate etter å pushe Origin-salg?

Skuffet, så til de grader. :nei:

 

EDIT: Har funnet fysisk "Deluxe Edition" til PS4 og XBone, men ingen til PC. Antar dette går tilbake til at de vil selge mest mulig via Origin...

 

Ser dessverre dårlig ut. de 2 collector's editions jeg finner på offisielle mass effect siden er enten kun med fjernstyrt bil eller modellbil og steelcase. Ingen av de har med spillet  

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vær så snill og ikke kjøp noe super duper deluxe greier fra Origins. Vi må stå sammen og fortelle EA at det ikke er greit å ta ekstra betalt for at vi skal få en jakke eller hva nå enn det er man får!

 

Edit: I dobbeltmoralens navn gikk jeg til innkjøp av Origins Access. Rettere sagt. Jeg betalte 33kr for å få spille 10 timer før release. Det er så dumt av meg, men har så lyst å spille Mass Effect!

Endret av Demonickon
Lenke til kommentar

Vær så snill og ikke kjøp noe super duper deluxe greier fra Origins. Vi må stå sammen og fortelle EA at det ikke er greit å ta ekstra betalt for at vi skal få en jakke eller hva nå enn det er man får!

 

Edit: I dobbeltmoralens navn gikk jeg til innkjøp av Origins Access. Rettere sagt. Jeg betalte 33kr for å få spille 10 timer før release. Det er så dumt av meg, men har så lyst å spille Mass Effect!

 

Helt enig her. Er helt bak mål at vi har latt spillindustrien manipulere oss dit at det er greit å selge oss ett og ett oppdrag/brett for nærmest fullpris. Battlefield 1 er et heslig godt eksempel på denne trenden. Samt at prisene på Origin tilsier at du kjøper spillet på en DVD laget av gull og platina...

 

x)

"Ikke bit på EAs scumbag-"tilbud"!"

*Biter rett på det værste av dem alle*

 

:xmas:

 

Kommer uansett til å vente i alle fall et år før jeg spiller ME:A. Venter til de har fikset det de gidder av bugs (i.e. spillet er ute av new-beta, aka release), og sluppet (i.e. låst opp) all DLC.

Lenke til kommentar

 

Vær så snill og ikke kjøp noe super duper deluxe greier fra Origins. Vi må stå sammen og fortelle EA at det ikke er greit å ta ekstra betalt for at vi skal få en jakke eller hva nå enn det er man får!

 

Edit: I dobbeltmoralens navn gikk jeg til innkjøp av Origins Access. Rettere sagt. Jeg betalte 33kr for å få spille 10 timer før release. Det er så dumt av meg, men har så lyst å spille Mass Effect!

 

Helt enig her. Er helt bak mål at vi har latt spillindustrien manipulere oss dit at det er greit å selge oss ett og ett oppdrag/brett for nærmest fullpris. Battlefield 1 er et heslig godt eksempel på denne trenden. Samt at prisene på Origin tilsier at du kjøper spillet på en DVD laget av gull og platina...

 

x)

"Ikke bit på EAs scumbag-"tilbud"!"

*Biter rett på det værste av dem alle*

 

:xmas:

 

Kommer uansett til å vente i alle fall et år før jeg spiller ME:A. Venter til de har fikset det de gidder av bugs (i.e. spillet er ute av new-beta, aka release), og sluppet (i.e. låst opp) all DLC.

 

I dette tilfellet sparte jeg endel penger da jeg etter å ha testet det i 10 timer ikke kommer til å kjøpe det.

Lenke til kommentar

jeg blir nesten stolt av å lese om fornuftige unge gamere som dere. ikke støtt ea folkens, de har ingen bra moral ikke bare for foretning, og spill industrien men for menneskerheten.

 

som fan av me1 og spiller fortsatt dette spillet er jeg skuffet av me2 og 3, spesielt me3 der man må betale ekstra for dlc som er en del av historien så var det nok for min del. dette er dårlig forettningsmoral, derfor må vi aldri støtte slike ting ved å kjøpe produktene deres. som gamere så må vi støtte ærlige, hardarbeidene spillutvikler som fortjener mer oppmerksomhet enn ea

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...